کد مطلب: ۶۰۲۲۷۸

شرایط دریافت وام ۱۰۰ میلیون تومانی برای معتادان

شرایط دریافت وام ۱۰۰ میلیون تومانی برای معتادان

رئیس مرکز توسعه پیشگیری و درمان اعتیاد سازمان بهزیستی گفت: معتادان بهبود یافته‌ای که شرایط لازم را داشته باشند می‌توانند ۱۰۰ میلیون تومان وام دریافت کنند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، فاطمه رضوان مدنی، رئیس مرکز توسعه پیشگیری و درمان اعتیاد سازمان بهزیستی کشور اظهار کرد: معتادان بهبود یافته‌ای که دوران درمان خود را در یکی از مراکز بهزیستی گذرانده باشند و یک سال از تاریخ پاکی آن‌ها گذشته باشد و چند نوبت آزمایش اعتیاد داده و جواب آن منفی باشد، کلاس‌های حرفه آموزی را گذرانده و از سازمان فنی و حرفه گواهی حرفه آموزی دریافت و جواز کسب اخذ کرده باشند می‌توانند ۱۰۰ میلیون تومان وام با بهره ۴ درصد دریافت کنند. همچنین تا ۵ سال به این افراد حق بیمه خویش فرما پرداخت خواهد شد.

رضوان مدنی از تلاش برای افزایش مبلغ وام کارفرمایان تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان خبر داد و گفت: کارفرمایانی که معتادان بهبود یافته را استخدام و حقوقشان را مطابق قانون کار پرداخت کنند می‌توانند حداکثر به ازای ۴۰ نفر و هر نفر ۵۰ میلیون تومان وام با بهره ۴ درصد دریافت کنند. ما در حال رایزنی برای افزایش این مبلغ هستیم، علاوه بر این کارفرمایان نیز تا ۵ سال به ازای هر مددجو یافته حق بیمه دریافت می‌کنند.

رئیس مرکز توسعه پیشگیری و درمان اعتیاد سازمان بهزیسی کشور گفت: برخی مددجویان پس از گذراندن دوران درمان به علت نداشتن شغل و محرومیت از حمایت خانواده و جامعه دوباره به دامان اعتیاد باز می‌ گردند. ما با پرداخت این وام ها سعی در حل این مشکل و نگهداشتن مددجویان در پاکی داریم، سال گذشته به ۹ هزار و ۶۰۰ نفر از معتادان بهبود یافته این وام را پرداخت شده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    الکیه بانک‌ میاد وام میده اینا معرفی میکنن بانک بانک هم میگه بفرما تازه با این همه شرط وشروط.تو بانک ادم هست چقدر با حسابش کار کرده پول میزاره وام بگیره .بانک هزارتا انقرد میاد .یه بادی در میکنن