کد مطلب: ۳۶۸۶۶۰

فردا رئیس اتاق بازرگانی تهران مشخص می‌شود

فردا رئیس اتاق بازرگانی تهران مشخص می‌شود

نشست نهمین دوره هیات نمایندگان اتاق تهران فردا برگزار می‌شود. در این نشست قرار است رئیس و اعضای هیات رئیسه اتاق بازرگانی تهران مشخص شوند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، نشست نهمین دوره هیات نمایندگان اتاق تهران فردا با حضور اصحاب رسانه به طور رسمی آغاز به کار خواهد کرد. بر این اساس، اعضای نهمین دوره هیات نمایندگان اتاق تهران در نخستین نشست خود با دستورکار انتخاب هیات رییسه گرد هم خواهند آمد.

ابتدا محمود حجتی، وزیر جهاد کشاورزی طی نامه‌ای به مسعود خوانساری، رییس اتاق تهران، عبدالمهدی بخشنده، معاون برنامه‌ریزی و اقتصادی، علی‌اکبر مهرفرد، معاون توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی، حسین شیرزاد، مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی، سید محمدحسین شریعتمدار مشاور عالی وزیر و حسن رکنی مشاور وزیر را به عنوان نمایندگان خود در هیات نمایندگان اتاق تهران معرفی کرده است. از این بین بخشنده، مهرفرد و شریعتمدار در دور قبل نیز در ترکیب هیات نمایندگان اتاق تهران قرار داشتند و حسین شیرزاد و حسن رکنی به تازگی به این گروه اضافه شده‌اند.

گفتنی است 57 نفر از ترکیب 60 نفره هیات نمایندگان اتاق بازرگانی تهران مشخص شده و با توجه به رسیدن به حد نصاب لازم، جلسات می‌تواند به طور رسمی آغاز شود.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.