کد مطلب: ۶۶۷۵۰۸

رئیس‌جمهور وارد اصفهان شد

رئیس‌جمهور وارد اصفهان شد

رئیس‌جمهور و اعضای هیئت دولت در ادامه سفرهای استانی در بیست و پنجمین سفر خود وارد اصفهان شدند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، جزئیات سفر رئیسی اصفهان چیست؟

به نقل از دنیای اقتصاد ، حضور دولتمردان در بدو ورود به فرودگاه شهید بهشتی اصفهان با استقبال امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان، استاندار اصفهان و جمعی از مسوولان کشوری و لشکری همراه بود.

ابراهیم رئیسی در فرودگاه اصفهان در قالب یک سخنرانی اهداف، برنامه ها و طرح های اولویت دار سفر یک روزه به این استان را تشریح خواهد کرد.

دیدار عمومی با اقشار مختلف مردم، نشستی با جامعه نخبگان و نمایندگان دستگاه‌های مختلف از جمله فعالان اقتصادی، استادان دانشگاه، دانشجویان، هنرمندان، بازاریان و روحانیون، فرهنگیان و بازنشستگان، برگزاری شورای اداری استان، نشست خبری با اصحاب رسانه و ارائه گزارشی از مصوبات سفر از برنامه های سفر یک روزه رئیس‌جمهور به اصفهان است.

در سفر رئیس‌جمهور به استان اصفهان ۲۲ عضو هیات دولت وی را همراهی می کنند و به‌عنوان نماینده تام الاختیار وی، ضمن بازدید از طرح های در حال اجرا و نیمه تمام در شهرستان های مختلف استان برای رفع مسائل، مشکلات عمومی و سامان بخشی به دشواری ها و دغدغه های همگانی در قالب ضوابط و قوانین جاری پیگیری، مساعدت و اقدام می کنند.

از جمله اعضای هیات دولت همراه رئیس‌جمهور در سفر به استان اصفهان می توان به وزیران آموزش و پرورش، امور اقتصادی و دارایی، ارتباطات و فناوری اطلاعات، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، جهاد کشاورزی، فرهنگ و ارشاد اسلامی، نیرو، میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، راه و شهرسازی و ورزش و جوانان، سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه اشاره کرد.

همچنین معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست، معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده، معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی و معاون علمی فناوری رئیس‌جمهور دیگر اعضای هیات دولت در این سفر هستند.

از روز گذشته شماری از معاونان وزیران به عنوان نمایندگان تام الاختیار وزارتخانه ها در ۳۰ نقطه از استان حضور یافتند و با برپایی میزهای ارتباطات مردمی علاوه بر دیدار چهره به چهره با مردم و بررسی شکایات و پیشنهادات، خواسته ها و نامه های مکتوب مردمی را نیز دریافت کردند.

میزهای خدمت نامبرده تا عصر پنجشنبه ۲۶ خرداد جهت پاسخگویی به مردم فعال است.

سامانه ارتباطاتی ۱۱۱ (سامد) نیز از دیروز چهارشنبه ۲۵ خرداد آماده دریافت همه درخواست‌های مردمی از سراسر استان اصفهان بود و مردم می‌توانند تا امروز پنجشنبه ۲۶ خرداد از طریق این شماره تماس درخواست‌های خود را با کارگزاران دولت سیزدهم مطرح کنند.

در جریان این سفر به موضوعات مختلف از جمله تکمیل طرح های نیمه تمام، اعتبارات مورد نیاز، کمبود آب، فرونشست زمین، آلودگی هوا، شرکت های دانش بنیان، مسائل و مشکلات پیش‌روی فعالان اقتصادی و تولید کنندگان دام و طیور، کشاورزان، هنرمندان و اهالی فرهنگ و مسائل اجتماعی و خانواده پرداخته خواهد شد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.