کد مطلب: ۷۲۴۲۳۳

سریع‌ترین و امن‌ترین راه ارسال یوان به چین

سریع‌ترین و امن‌ترین راه ارسال یوان به چین

یکی از کشورهای مهم در شرق آسیا و دومین قدرت اقتصادی جهان چین است که بازرگانان بسیاری مخصوصا از ایران با چین مبادلات تجاری و مالی انجام می‌دهند.

یکی از کشور های مهم در شرق آسیا و دومین قدرت اقتصادی جهان چین است که بازرگانان بسیاری مخصوصا از ایران با چین مبادلات تجاری و مالی انجام می‌دهند. چین در سال 2013 به عنوان دومین قدرت اقتصادی جهان شناخته شد و به همین دلیل مورد توجه سرمایه گذاران بسیاری در سراسر جهان و ایران قرار گرفت.

همین موضوع باعث شده تا تجار و بازرگانان برای دریافت این ارز اقدام کنند. امروزه، یوان به دلار آمریکا متصل است، اما برای بسیاری از سرمایه‌گذاران از همه اقشار جامعه راحت است که از این روش برای سرمایه‌گذاری و جابجایی کالاهای خود استفاده کنند. در ادامه این مطلب با آسان تجارت همراه باشید تا به بررسی این موضوع پر مخاطب بپردازیم.

حواله چیست؟

حواله مبلغی است که معمولا افراد از یک کشور به کشور دیگر انتقال می دهند و بیشتر فرستنده یک کارگر، کارفرما یا یک تاجر است که بخشی از درآمد خود را به اقوام، شرکای و طرف قرار داد های خود ارسال می کند. حواله‌ ها یکی از بزرگ‌ ترین منابع درآمد برای مردم کشورهای کم‌ درآمد و در حال توسعه است که اغلب از سرمایه‌ گذاری مستقیم و کمک‌ های توسعه بین‌ المللی فراتر می‌ رود. حواله یک ابزار مالی است و بخاطر ناامنی مسیر های تجاری شکل گرفته و اکثر مردم به نوعی با ان سروکار دارند.

7 1

روش های ارسال پول به چین

برای ارسال پول به چین روش های مختلفی وجود دارد که می توانید بر اساس کسب و کار و مقدار تراکنشی که میخواهید انجام دهید یکی از روش های زیر را انتخاب کنید.

NEAT

Neat حساب های تجاری و کارت های شرکتی را ارائه می دهد . می‌توانید از این سرویس برای ترکیب کسب‌ و کار خود در هنگ‌ کنگ، مدیریت امور مالی کسب‌ و کارتان و ارسال و دریافت پول در سطح بین‌ المللی استفاده کنید. حساب چند ارزی Neat به شما امکان می دهد دلارهای آمریکا، دلار هنگ کنگ، یورو و پوند انگلیس را نگهداری و مدیریت کنید و همچنین Neat به شما امکان می دهد به بیش از 35 کشور از جمله چین حواله پرداخت کنید .

Neat به کاربران این امکان را می دهد تا پرداخت های USD و CNY را به چین انجام دهند. برای شروع، یک حساب Neat ایجاد کنید. سپس، برای ارسال پول به چین، تنها چیزی که نیاز دارید گیرنده است.

همچنین می‌ توانید از Neat برای پذیرش پرداخت‌ ها به بسیاری از ارز ها از جمله یوان چین استفاده کنید. با این حال، بسته به اینکه کدام کیف پول را دریافت می کند، پول به طور خودکار به HKD، GBP یا EUR تبدیل می شود.

ALIPAY ESCROW

اصطلاح "سپرده" به شخص ثالثی اشاره دارد که معاملات بین خریدار و فروشنده را تسهیل می کند.

نحوه کار به این صورت است که قبل از اینکه تامین کننده شروع به کار کند، خریدار مبلغ پرداختی را به سرویس امانی ارسال می کند. هنگامی که خریدار کالا را دریافت کرد و رضایت داشت، خدمات امانی پول را در اختیار تامین کننده قرار می دهد. در صورت بروز اختلاف، خدمات امانی میان جیگری کرده و به هر دو طرف کمک می کند تا به یک راه حل موافق دست یابند.

8 4
در نتیجه، خدمات امانی یک راه بسیار امن برای ارسال پول به چین ارائه می‌ کند.

این نوع پرداخت همچنین به طور گسترده برای تراکنش های بین المللی مناسب نیست. اما اگر محصولات یا خدماتی را با استفاده از Alibaba تهیه می کنید، ممکن است بتوانید با استفاده از Alipay Escrow پرداخت کنید.

به طور معمول، کارمزد حدود 5٪ از کل تراکنش است. و اگرچه این هزینه‌ ها اغلب از تامین‌ کننده دریافت می‌ شود، اما تقریباً آنها را از طریق افزایش قیمت به خریداران منتقل می‌ کنند.

در پایان، سپرده گذاری برای معاملات کوچکتر با تامین کنندگان جدید که هنوز رابطه محکمی با آنها ندارید، مناسب است. با این حال، به دلیل هزینه های اضافی و این واقعیت که پول شما ممکن است برای مدتی در یک حساب امانی نگهداری شود، مخصوصا برای معاملات بزرگتر ایده آل نیستند.

نقل و انتقالات بین المللی

حواله‌ های بین‌ المللی سیمی - که به عنوان انتقال تلگرافیک یا پرداخت T/T نیز شناخته می‌ شود - برای مدت طولانی وجود داشته است و به طور گسترده توسط تامین‌ کنند گان در چین پذیرفته شده است.

این پرداخت‌ ها به شبکه سوئیفت متکی هستند - شبکه‌ ای از بانک‌ ها که برای تسهیل تراکنش‌ ها با یکدیگر همکاری می‌ کنند. در نتیجه، معمولا چند روز تا چند هفته طول می کشد تا پرداخت ها برسد.

علاوه بر این، هزینه‌ های تبدیل ارز وجود دارد که معمولاً با استفاده از نرخ مبادله ضعیف محاسبه می‌ شوند. به علاوه، هر بانک برای تسهیل تراکنش کارمزد کمی دریافت می کند و این کارمزدها جمع می شوند.

این روش ارسال پول به چین هم برای خریداران و هم برای تامین کنندگان خطراتی دارد. اساساً، هنگامی که پرداخت خود را ارسال می کنید، اگر همه چیز طبق برنامه پیش نرود، امکان بازگشت کمی وجود دارد. به همین دلیل است که تامین کنندگان معمولاً برای کاهش ریسک خود بر سپرده اولیه اصرار می کنند - که البته ریسک شما را افزایش می دهد.

به این دلایل، بهتر است فقط با تامین کنند گانی که به آنها اعتماد دارید از حواله ها استفاده کنید.

در مجموع، نقل و انتقالات بین المللی یک راه محبوب و نسبتاً ساده برای ارسال پول به چین است. با این حال، این نقل و انتقالات می تواند برای خریدار بسیار پرهزینه باشد.

9 3

امن‌ترین راه ارسال حواله یوان به چین

شرکت آسان تجارت از سال 1375 کار خود را آغاز کرده و خرسند است که توانسته همیشه کمک حال مشتریان عزیز باشد. آسان تجارت یکی از بزرگترین شرکت های موجود در ایران است که حواله یوان به چین را انجام می دهد و شما می توانید به این شرکت معتبر و خوش نام با سال ها سابقه درخشان اعتماد کنید و کار های خود را به سهولت پیش ببرید.

نتیجه گیری

در این مقاله به بررسی راه های امن حواله یوان به چین پرداختیم. شما می توانید با خواندن این مطلب اطلاعات مورد نیاز و کافی را به دست آورید و می توانید ارسال حواله های خود را به شرکت معتبر آسان تجارت بسپارید سهولت در کار های خود را تجربه کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.