کد مطلب: ۳۱۸۳۶۰

روند کاهش زیان عملکردی بانک صادرات

روند کاهش زیان عملکردی بانک صادرات

​مدیرعامل بانک صادرات با بیان اینکه روند کاهش زیان عملکردی بانک با همت کارکنان، بسیار قابل توجه بوده است، گفت: با عمل به برنامه‌ریزی‌ها، امید بسیاری وجود دارد که سال ٩٧ را بدون زیان پشت سر بگذاریم.

حجت‌اله صیدی در جمع کارکنان استان کردستان این بانک، با بیان این مطلب، افزود: تلاش مضاعف همکاران موجب می‌شود تا نسبت به عملکرد شش ماه اول سال به نتایج بهتری دست پیدا کنیم و حتی ممکن است تا پایان سال نیز به سوددهی هم برسیم.

به گزارش تجارت‌نیوز، صیدی که با هدف تکریم و معارفه مدیران شعب بانک صادرات ایران به سنندج رفته بود، با برشمردن ظرفیت‌های اقتصادی استان کردستان، افزود: امکان جذب منابع و ارائه خدمات بیشتر به فعالان اقتصادی و مردم شریف کردستان برای بانک صادرات ایران فراهم و مغتنم است و این مسیر با جدیت بیشتری دنبال خواهد شد.

مدیرعامل بانک صادرات ایران فرهنگ کار و تلاش در میان مردم کردستان را ستودنی دانست و این امر را دلیلی بر بهبود روند کاهش مطالبات بانک عنوان کرد.

وی وجود انرژی فراوان، منابع آب و خاک، ظرفیت‌های کشاورزی و ذخایر معدنی کردستان را مورد توجه قرار داد و گفت: استان ثروتمند و پرظرفیت کردستان با مردمان سخت‌کوش، متعهد و صادق با پیشینه فرهنگ و تجارت غنی باید الگوی مناطق کردنشین سایر کشورها باشد و بانک صادرات ایران دراین راستا باید با خدمت‌رسانی بیشتر و ارتقای شعب، سهم قابل توجهی از توسعه این استان را با ایجاد ظرفیت بیشتر برای مصارف، بر عهده بگیرد.

در این سفر حجت‌اله صیدی از شعب این بانک در شهرهای مختلف استان بازدید کرد و در مراسمی ضمن تکریم زحمات ایرج جعفری کوچنانی، حکم مدیریت جدید شعب استان کردستان را به محمدکدخدایی ابلاغ کرد. همچنین غلامحسین شخمی نیز به سمت معاون شعب این استان منصوب شد.

منبع: بانکداران

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.