خبر مهم:

کد مطلب: ۵۳۷۰۶۱

نائب‌رئیس اتحادیه طلا و جواهر:

سکه به پایین‌ترین قیمت خود در ۶ ماه اخیر رسید/ همه فروشنده شدند

سکه به پایین‌ترین قیمت خود در ۶ ماه اخیر رسید/ همه فروشنده شدند

نائب‌رئیس اتحادیه طلا و جواهر گفت: در پی ریزش نرخ ارز، امروز سکه به پایین‌ترین قیمت خود در ۶ ماه اخیر رسید.

به گزارش تجارت‌نیوز ، محمد کشتی‌آرای، درباره آخرین وضعیت بازار امروز (پانزدهم اردیبهشت ماه) طلا و سکه گفت: به دنبال کاهش نرخ ارز، شاهد ریزش قیمت‌ها در بازار طلا و سکه شده‌ایم.

وی ادامه داد: تا به این لحظه نرخ دلار در بازار به ۲۱ هزار و ۲۵۰ تومان رسیده است به همین دلیل هم قیمت انواع سکه و طلا ریزشی است و طلا بیشترین ریزش را نسبت به سکه دارد.

نائب‌رئیس اتحادیه طلا و جواهر افزود: در حال حاضر قیمت سکه به پایین ترین حد خود در ۶ ماه اخیر رسیده و تقاضایی در بازار وجود ندارد و همه فروشنده شده‌اند.

کشتی‌آرای با اشاره به آخرین قیمت‌ها در بازار گفت: در حال حاضر تا به این لحظه قیمت انس ۱ هزار و ۷۷۶ دلار است و هر قطعه سکه طرح قدیم ۹ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان، سکه طرح جدید ۹ میلیون و ۲۹۰ هزار تومان، نیم سکه ۵ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان، ربع سکه ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان، هر مثقال طلا ۳ میلیون و ۹۳۰ هزار تومان و هر گرم طلای ۱۸ عیار ۹۰۷ هزار و ۵۰۰ تومان به فروش می‌رسد.

آخرین اخبار حوزه سکه و طلا را در صفحه طلا و ارز تجارت‌نیوز بخوانید.

منبع: ایلنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • Amer

    خدا کنه بازم بیاد پایین اگه طلا و دلار بیاد پایین همه چیز ارزون میشه

  • ناشناس

    اینا همه دست خودتون است روحانی بارها گفته ارز مال دولته..بالا وپایین اوردن ان هم دست دولته..هر وقت دلار شد ۱۵ تا ۵ریالی ان موقع حرف بزنید..ارزان کردین خودتون بخرید.دوباره گران به مردم بفروشید…دولت دروغ..وریا..غیر از جفا کردن به ملت هنری ندارد..

  • ناشناس

    Amer میاد پایین،تو بگو ما هم میگیم
    درست میشه…..میشه