کد مطلب: ۷۵۷۸۹۹

چادر ۲ زلزله زده در خوی آتش گرفت

چادر 2 زلزله زده در خوی آتش گرفت

به گفته مدیر عامل جمعیت هلال احمر آذربایجان‌غربی آتش سوزی چادرهای زلزله زدگان خوی ظهر دیروز با همکاری نیروهای هلال احمر مهار شد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، ظهر دیروز یکشنبه 16 بهمن 1401 مدیر عامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی از آتش سوزی 2 چادر زلزله زدگان در خوی خبر داد.

سوختگی ۴ نفر در کمپ اسکان زلزله‌زدگان خوی

فرماندار خوی اعلام کرد: آتش سوزی در کمپ زلزله زدگان شهرک ولیعصر با گاز پیک نیک اتفاق افتاد و در آن، دو چادر دچار حریق شدند که با کمک نیروهای امدادی آتش سوزی مهار شد. در این حادثه چهار نفر از نیروهای امدادی دچار سوختگی سطحی شدند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر آذربایجان‌غربی گفت: این حادثه به علت برگشتن گاز پکنیکی در چادر رخ داد و با حضور نیروهای امدادی سریعا مهار شده است.

حمید محبوبی مدیر عامل جمعیت هلال احمر آذربایجان‌غربی در ارومیه، با اشاره به آتش‌سوزی در کمپ شهرک ولیصر خوی اظهار داشت: ظهر امروز در کمپ استقرار یافته در شهرک ولیعصر یکی از چادرهای به دلیل برگشتن و افتادن گاز پکنیک دچار آتش‌سوزی شد و این آتش به چادر مجاور سرایت کرد.

وی افزود: در این حادثه 2 چادر آتش گرفت و نیروههای امدادی مستقر در کمپ چادر را تخلیه و از سرایت آتش به چادر سوم ممانعت کردند.

رییس جمعیت هلال احمر آذربایجان‌غربی تصریح کرد: این حادثه خسارت جانی نداشته اما متاسفانه چهار نفر از امدادگران هلال احمر به دلیل امدادرسانی خاموش کردن آتش از ناحیه دست دچار سوختگی شدند.

خاطرنشان می‌شود با توجه به استقرار اضطراری و ایجاد کمپ، حضور نیروهای آتش‌نشانی برای جلوگیری از حوادث احتمالی به شدت احساس می‌شود.

منبع: فارس

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.