کد مطلب: ۳۱۶۴۲۶

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی جنوب سیستان و بلوچستان:

زنجیره بهم پیوسته قاچاق سوخت تنها معطوف به استان‌های مرزی نیست

زنجیره بهم پیوسته قاچاق سوخت تنها معطوف به استان‌های مرزی نیست

‌مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی جنوب سیستان و بلوچستان با بیان اینکه زنجیره بهم پیوسته قاچاق فرآورده‌های نفتی تنها معطوف به استان‌های مرزی نیست؛ گفت: با تلاش شبانه روزی و اجرای اقدامات کنترلی عرضه فرآورده‌های نفتی در جنوب سیستان و بلوچستان به صورت مطلوب ادامه دارد.

مصطفی نخعی در بازدید از جایگاه‌های سوخت چابهار؛ اظهار کرد: اعمال کنترل و نظارت دقیق بر تامین و توزیع فرآورده‌های نفتی با توجه به شرایط حساس نقاط مرزی در مقطع کنونی، یکی از اصلی ترین رسالت‌های شرکت در راستای حفظ و صیانت از سرمایه‌های ملی است‌.

به گزارش تجارت‌نیوز،نخعی با اشاره به تشدید نظارت‌ها بر نحوه عملکرد و توزیع فرآورده در سطح جایگاههای منطقه؛ افزود: از صبح امروزتیم‌های کنترلی و نظارتی متشکل از همکاران منطقه با استقرار در مجاری عرضه ضمن کنترل نحوه توزیع سوخت بر ارائه خدمات به مردم به صورت کامل نظارت دارند‌.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی جنوب سیستان و بلوچستان بر لزوم همکاری تمامی دستگاه‌های اجرایی و نظارتی استان در شناسایی، کشف و ضبط محموله‌های قاچاق فرآورده‌های نفتی و مقابله با این پدیده شوم تاکید کرد و گفت: زنجیره قاچاق فرآورده‌های نفتی بسیار گسترده و دارای دامنه وسیعی است که علیرغم تصور عمومی تنها معطوف به استان‌های مرزی نیست‌.

نخعی تصریح کرد: مبارزه با قاچاق فرآورده‌های نفتی وظیفه قانونی و شرعی تمامی مسئولین و دستگاه‌های اجرایی است و باید با توجه به شرایط خاص استان و همجواری با کشور پاکستان و تفاوت نرخ رسمی فروش در جایگاه‌ها با نرخ قاچاق در بیرون از محیط مجاری عرضه منطقه، تمامی دستگاه‌های نظارتی و اجرایی ضمن توجه به تمامی زنجیره‌های قاچاق با تمام توان مانع سوء استفاده سودجویان در این زمینه شوند.

وی در پایان به مردم جنوب استان سیستان و بلوچستان اطمینان داد که شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه جنوب با تمام توان و با بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌ها، اقدامات لازم در خصوص عرضه مناسب فرآورده‌های نفتی در سطح مجاری عرضه منطقه را همانند گذشنته و با جدیت دنبال می‌کند.

شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی جنوب سیستان و بلوچستان مستقر در چابهار، یکی از 37 منطقه شرکت پخش کشور است که وظیفه تامین، ذخیره سازی وتوزیع فراورده‌های نفتی در جنوب استان سیستان وبلوچستان شامل شهرهای چابهار، کنارک، نیکشهر، فنوج، قصرقند، سرباز، ایرانشهر ودلگان را به عهده دارد.

منبع:ایسنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.