کد مطلب: ۴۸۳۷۶۶

سالنامه، تقویم رومیزی و سررسید ۱۴۰۰

سالنامه، تقویم رومیزی و سررسید 1400

سررسید یکی از هدایای مفید و مورد استفاده برای اکثر افراد است که چنانچه از نظر تبلیغاتی می‌خواهید روی آن سرمایه‌گذاری کنید بهتر است نسبت به انتخاب نوع سررسید، ابعاد آن و متریال مورد استفاده دقت نمایید تا کالای نهایی بتواند جنبه تبلیغاتی و بازخورد بهتری داشته باشد.

سررسید یکی از هدایای مفید و مورد استفاده برای اکثر افراد است که چنانچه از نظر تبلیغاتی می‌خواهید روی آن سرمایه‌گذاری کنید بهتر است نسبت به انتخاب نوع سررسید، ابعاد آن و متریال مورد استفاده دقت نمایید تا کالای نهایی بتواند جنبه تبلیغاتی و بازخورد بهتری داشته باشد.

سررسید از جنس‌های مختلفی از جمله چرم، ترمو، سلفون، گالینگور و … ساخته می‌شود و از لحاظ ابعاد استاندارد رایج خاصی دارد که مهمترین آنها به شرح زیر می‌باشد:

سررسید اختصاصی وزیری ۱۴۰۰ و یا سررسید ۱۴۰۰ وزیری

سررسید وزیری ۱۴۰۰ یکی از قطع‌های رایج سررسید است که ابعاد حدودی آن۱۷*۲۴ سانتیمتر می‌باشد. این ابعاد بیشتر برای مشاغلی مورد استفاده هست که دفتر کار ثابت دارند و بیشتر زمان خود را در دفتر سپری می‌کنند زیرا سایز وزیری بزرگترین سایز رایج برای سررسید است و حمل آن اندکی دشوار است لذا چنانچه سررسید ۱۴۰۰ را برای هدیه تبلیغاتی ۱۴۰۰ انتخاب کرده‌اید بهتر است با توجه به توضیحات ذکر شده، چنانچه مشتریان شما از این قشر هستند این سایز را به عنوان هدیه انتخاب نمایید.

سررسید اختصاصی اروپایی ۱۴۰۰ و یا سررسید ۱۴۰۰ اروپایی

سایز سررسید اروپایی ۱۴۰۰ در حدود ۱۲٫۵*۲۱ می‌باشد. این نوع سررسید بیشتر برای مشاغلی که از نیروهای جوان بهره می‌برند و یا مشاغلی که زمان بیشتری را خارج از دفتر کار سپری می‌کنند به دلیل حمل آسان، مناسب‌تر است. از این گونه مشاغل می‌توان به مشاغل املاک، ویزیتورها، شرکت‌های ساختمانی و … نام برد. نکته بعدی در انتخاب سررسید اروپایی ۱۴۰۰ قیمت به‌صرفه‌تر آن نسبت به برخی سایزهای دیگر است که با توجه به کلیه مسائل فوق باعث استقبال زیاد این سایز در بین سفارش‌دهندگان شده به صورتی که می‌توان این سایز را پر مصرف‌ترین سایز سررسید دانست.

سررسید اختصاصی رقعی ۱۴۰۰ و یا سررسید ۱۴۰۰ رقعی

سررسید رقعی از نظر سایز بسیار نزدیک به سایز سررسید اروپایی است با اختلاف چند سانتیمتر. سایز سررسید رقعی ۱۴*۲۲ می‌باشد. فضای نوشتن در این نوع سررسید بیشتر است همچنین تقریبا مابین سایز وزیری و اروپایی می‌باشد، از لحاظ قیمتی هم بالطبع مابین این دو نوع قرار می‌گیرد.

IMG 20201012 163631

سررسید اختصاصی پالتویی ۱۴۰۰ و یا سررسید ۱۴۰۰ پالتویی

این سایز از ابعادی است که شرکت‌های مختلف در سایزهای متفاوتی نسبت به تولید آن اقدام می‌کنند، لذا باید به این نکته توجه نمایید. از ابعاد مختلف این سایز می‌توان به ۱۷*۱۲ ، ۱۴*۱۱ ، ۱۴*۹ و … اشاره کرد.

سایزهای دیگری نیز به عنوان این قطع تولید می‌شود که به رایج‌ترین آنها اشاره شد. این قطع بیشتر برای خانم‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد زیرا به راحتی در کیف دستی قابل حمل است و وزن کمتری نسبت به سایر سایزها دارد. لذا چنانچه مشتریان شما بیشتر بانوان هستند انتخاب این سایز پیشنهاد می‌شود.

تقویم رومیزی 1400

IMG 20201012 163730

تقویم رومیزی اختصاصی 1400 را می‌توان یکی از بهترین هدیه‌های تبلیغاتی عنوان کرد، گفتنی است چاپ و سفارشی‌سازی تقویم رومیزی به عنوان هدیه تبلیغاتی هزینه به مراتب کمتری نسبت به روش‌های دیگر دارد.

موارد اختصاصی کردن تقویم‌ها

۱. تغییر تصاویر تقویم‌ها، می‌توانید تصاویر محصولات خود را در این قسمت قرار دهید.

۲. چاپ لوگو در هر صفحه

۳. چاپ یا طلاکوب پایه تقویم

۴. طراحی مختص به خود، می.توانید طرحی کاملا اختصاصی داشته باشید از داخل تقویم گرفته تا فرم پایه آن

سررسید اختصاصی 1400

بسیاری از شرکت‌ها یا افراد تمایل دارند تا سررسید یا تقویم تولید شده، مختص به سازمان آنها باشد. به همین دلیل مجموعه پارت این امکان را فراهم کرده تا صفر تا صد هر سررسید یا تقویم را متناسب با آن چیزی که مد نظر شماست، طراحی و تولید کند.

موارد اختصاصی کردن سررسید 1400

1. تغییر داخل سررسید، به طور کامل فونت‌ها، متن‌ها، خطوط، مدل چیدمان را می‌توانید متناسب با آن چیزی که مد نظرتان است تغییر دهید.

2. چاپ لوگو در هر صحفه، به این کار ترام گفته می‌شود.

3. چاپ جملات کوتاه در هر صفحه، این جملات می‌تواند متغیر یا مشابه باشند.

4. لت‌های گلاسه و رنگی، لت‌ها همان صفحات گلاسه و رنگی است که در ابتدا، انتها و اواسط سررسید قرار داده می‌شود و حاوی اطلاعاتی در ارتباط با آن سازمان یا محصولات می‌باشد.

5. حکاکی روی جلد یا پلاک و طلاکوب، می‌توانید لوگو و آرم شرکت و سازمان را بر روی پلاک‌ها حک کرده و بر روی جلد سررسید بچسبانید. با طلاکوب نیز می‌توانید لوگویتان یا طرح مورد نظرتان را چاپ کنید (در طلاکوب جنس جلد سررسید بسیار اهمیت دارد).

6. تغییر متریال و رنگ جلدها، می‌توانید رنگ جلد را با توجه به رنگ سازمانی‌تان تغییر دهید و یا حتی جنس سررسید.

7. لب رنگ، به رنگی که روی لبه سررسید می‌خورد، لب رنگ می‌گویند این رنگ با توجه به رنگ سازمانی‌تان می‌تواند تغییر کند.

چگونه نمونه سررسید 1400 تهیه کنیم؟

بسیاری از مجموعه‌ها برای معرفی بهتر محصولات خود، نمونه‌های تولید شده را برای مشتریان ارسال کرده، تا انتخاب بهتر و راحت‌تری داشته باشند.

مجموعه پارت برای راحتی حال مشتریان خود، تهیه نمونه را به صورت اینترنتی و از طریق سایت انجام می‌دهد. به این صورت که شما مدل‌های موجود در سایت را طبق سلیقه و یا آن چیزی که مورد نیازتان است انتخاب کرده و خریداری می‌کنید. پس از تحویل سررسیدها و انتخاب مدل مد نظرتان سررسیدها را عودت داده و هزینه پرداخت شده را دریافت می‌کنید.

دریافت نمونه چندین مزیت دارد:

1. کیفیت سررسیدها و تقویم‌ها را از نزدیک می‌سنجید.

2. متریال‌ها و رنگ‌ها در بسیاری مواقع در تصویر گویا نمی‌باشد، ولی با لمس آنها از نزدیک به خوبی متریال و رنگ مورد نظرتان را انتخاب می‌کنید.

اگر به اطلاعات بیشتری در زمینه سررسید و سالنامه 1400 احتیاج دارید می‌توانید با مراجعه به وب‌سایت مجموعه پارت و ارتباط با کارشناسان آن از مشاوره رایگان بهره‌مند شوید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.