کد مطلب: ۳۵۸۳۹۸

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

قرارداد ۱۰۰ میلیاردی ذوب‌آهن با وزارت راه؛ ناگهان نماد ذوب جان گرفت

قرارداد 100 میلیاردی ذوب‌آهن با وزارت راه؛ ناگهان نماد ذوب جان گرفت

شرکت ذوب آهن اصفهان با افشای قرارداد 100 میلیاردی از شراکت با وزارت راه و شهرسازی خبر داد. نماد این شرکت بورسی که از هفته گذشته با افت بیش از هفت درصدی قیمت سهام مواجه شده بود با انتشار خبر مربوط به این قرارداد مهم از ابتدای جریان معاملات امروز بازار سهام، در دامنه مثبت در حال معامله شدن است.

شرکت ذوب‌آهن اصفهان با افشای قرارداد 100 میلیاردی از شراکت با وزارت راه و شهرسازی خبر داد.

به گزارش تجارت‌نیوز، شرکت ذوب آهن اصفهان امروز 19 اسفند سال 1397، با انتشار تازه‌ترین اطلاعیه خود بر روی سایت کدال، اقدام به افشای اطلاعات با اهمیت شرکت کرد.

این شرکت بورسی خبر از انعقاد قرارداد فروش 15 هزار تن ریل (60E1 گريد R260) به وزارت راه و شهرسازی به مبلغ 103 میلیارد تومان داد.

این قرارداد در 13 اسفند ماه امسال منعقد شده و نحوه تسویه آن به‌صورت 25 درصد پيش دريافت و مابقی مبلغ قرارداد به‌صورت دريافت 70 درصد پس از توليد و دپو در محل كارخانه - دريافت 20 درصد پس از بارگيری - دريافت 10 درصد پس از تحويل در محل انبار خريدار است.

نماد این شرکت بورسی که از هفته گذشته با افت بیش از هفت درصدی مواجه شده بود با انتشار خبر مربوط به این قرارداد مهم از ابتدای جریان معاملات امروز بازار سهام، در دامنه مثبت در حال معامله شدن است.

سهام ذوب‌آهن در بورس

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.