کد مطلب: ۴۷۶۳۴۰

مدیر عامل هلدینگ مالی صندوق بازنشستگی کشوری:

بازنشستگان نگران ارزش سهام «مدیر» نباشند

بازنشستگان نگران ارزش سهام «مدیر» نباشند

مدیرعامل هلدینگ مالی، بانکی و سهام صندوق بازنشستگی کشوری گفت: سرمایه‌گذاران به ویژه بازنشستگان کشوری که اقدام به خرید سهام و سرمایه‌گذاری در این هدلینگ کردند نگران نباشند و تا زمان اعلام سازمان بورس و بازگشایی نماد «مدیر» صبر کنند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، محمود طهماسبی افزود: پس از بازگشایی حمایت کامل از صندوق صورت خواهد گرفت.

مدیرعامل هلدینگ مالی، بانکی و سهام صندوق بازنشستگی کشوری گفت: در تلاش هستیم که نماد «مدیر» با هماهنگی سازمان بورس و براساس شرایط بازار سرمایه ظرف روزهای جاری بازگشایی ‌شود.

طهماسبی با بیان اینکه بازگشایی نماد به خصوص در مورد صندوق‌های ETF وابسته به شرایط بازار سرمایه است، گفت: مجوز فعالیت نماد پس از پذیره‌نویسی صادر شد و عملا صندوق از هفته پیش شروع به خرید سهام کرد. پس شرایط ریزشی بازار در چند هفته گذشته تاثیر خاصی بر روی قیمت صندوق نگذاشته و افت قیمت خاصی را نداشته‌ایم.

وی ادامه داد: خوشبختانه در هفته گذشته سهام پرپتانسیل با قیمت‌های پایین برای صندوق خریداری شد و در حال حاضر نیز بیش از ۶۰ درصد صندوق مدیر نقد است که افت بازار روی آن تاثیر نخواهد داشت.

وی اعلام کرد: همزمان با بازگشایی نماد سهامداران می‌توانند به صورت روزانه قیمت و ارزش صندوق را از طریق سایت آن رصد کنند.

صندوق مدیریت ثروت صندوق بازنشستگی کشوری با نماد «مدیر» از ۱۱ تا ۲۲ مردادماه امسال از طریق فرابورس به قیمت پایه ۱۰ هزار ریال و با سرمایه ۴ هزار میلیارد ریالی عرضه شد که با وجود پیش بینی ۱۰ روزه برای خرید سهام، ظرف سه روز تکمیل و نماد آن بسته شد. اکنون سرمایه‌گذاران از جمله ۱۰۰ هزار نفر از بازنشستگان کشوری منتظر بازگشایی مجدد و امکان خرید و فروش این سهام هستند.

منبع: ایران

اخبار مرتبط با بازار و سهام را در صفحه اختصاصی بورس تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    سلام بنده برای گرفتن این وام بازنشستگان ثبت نام کردم و از حقوق مهر ماهم کسر گردید ولی هیچ اطلاعی از اینکه این وام الان کجاست. وآیا به نام من سهامی هست یا نه ندارم .و اینکه آیا لازم است در کلرگزاری خاصی ثبت نام کنم یا نه ؟ و چطور میتوانم از سود یا زیان و یا فروش و واگذاری سهام مطلع شوم .متاسفانه اطلاع رسانی در این زمینه برای بازنشستگان فقط در حد این بود که این وام داده میشود ودیگر هیچ .ممنون میشوم راهنمایی کنید و سوالاتم را پاسخ دهید

  • ناشناس

    سلام:چطوری می تونم ثبت نام کنم سهام مدیر و چه جوری میشه سهام زیاد کرد

  • رضا

    بنده ثبت نام نکردم چطوری بابت خرید سهام مدیر +۸۵۰۰۰ تومان از حقوق مهرماه من کسر شده؟

  • رضا

    بنده ثبت نام نکرده ام چطوری ۸۵۰۰۰ تومان از حق ق مهر ماه بنده کسر شده است؟

  • بازنشسته 1341

    سلام بنده برای گرفتن این وام بازنشستگان ثبت نام کردم و از حقوق مهر ماهم کسر گردید ولی هیچ اطلاعی از اینکه این وام الان کجاست. وآیا به نام من سهامی هست یا نه ندارم .و اینکه آیا لازم است در کلرگزاری خاصی ثبت نام کنم یا نه ؟ و چطور میتوانم از سود یا زیان و یا فروش و واگذاری سهام مطلع شوم .متاسفانه اطلاع رسانی در این زمینه برای بازنشستگان فقط در حد این بود که این وام داده میشود ودیگر هیچ .ممنون میشوم راهنمایی کنید و سوالاتم را پاسخ دهید.لطفا جواب دهید .من هیچ اطلاعی از سهامم ندارم فقط دارم ماهی 85000 تومان قسطش را میدهم .کسی نیست جواب درستی به ما بده .همینطور 12 ماه از حقوق ما کم بشه و هیچی ندونیم .آخرش چی میشه

  • صالح

    با سلام من برای این وام ثبت نام کردم از حقوق مهر و آبان هم 85000کم شده اما نمیدانم چگونه از وضعیت داراییم اطلاع پیدا کنم .لطفا” سازمان بازنشستگی برای من امثال من اطلاع رسانی کند با احترام

  • ناشناس

    اسم من در سامانه ثبت نشده ولی اقساط وام از مهر ماه از حقوقم کسر می شود

  • ناشناس

    سلام
    رشد نکرده
    حول ده تا یازده میچرخد
    چند ماه گذشته با این تورم قابل قبول نیست

  • کیوان

    این وام سهام مدیرچیست بون پرداخت اقساط کسرمی شود

  • ناشناس

    سهم خریداری شده و مدیر که با تسهیلات صندوق خریداری شده کی به پرتفوی سهامداران در بورس اضافه میشود