کد مطلب: ۵۴۵۹۷۳

سه دوربین عکاسی برتر نیکون کدامند &#۸۲۱۱; ویژگی و امکانات هر کدام

سه دوربین عکاسی برتر نیکون کدامند – ویژگی و امکانات هر کدام

کمپانی نیکون محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین دوربین‌های تصویربرداری و فیلمبرداری را در بازار جهانی دوربین عکاسی تولید می‌کند و تمام ویژگی‌ها و امکانات محصولاتش، زبانزد کاربران نیمه حرفه‌ای و حرفه‌ای هستند.

کمپانی نیکون محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین دوربین‌های تصویربرداری و فیلمبرداری را در بازار جهانی دوربین عکاسی تولید می‌کند و تمام ویژگی‌ها و امکانات محصولاتش، زبانزد کاربران نیمه حرفه‌ای و حرفه‌ای هستند!

محصولات برند نیکون در طی ۵ سال گذشته (تقریبا از سال ۲۰۱۶ تا ۲۰۲۱) بازدهی بالایی داشتند و انواع عکاسان و فیلمبرداران مبتدی، نیمه حرفه‌ای و حرفه‌ای را به خود جذب کردند!

تمام متقاضیانی که به سوی خرید لنز و دوربین عکاسی از شرکت نیکون جذب شدند فقط یک دلیل برای خود داشتند؛ وجود دوربین‌های DSLR، امکانات ویژه و قابلیت‌های منحصر بفرد این محصولات…

"کمپانی نیکون از سال ۲۰۱۶ تا کنون، دوربین‌های تصویربرداری و فیلمبرداری خود را به سری DSLR ارتفاع داد و امکاناتی بی‌نظیر درون هر محصول، قرار داد."

دوربین عکاسی نیکون

در ادامه با ما همراه شوید تا سه دوربین عکاسی نیکون برتر در بازار ایران را به شما معرفی کنیم و به قابلیت‌های هر کدام، نگاهی جامع و مختصر بیاندازیم؛ علاوه بر آن شما می‌توانید به جهت خرید هر کدام از ۳ دوربین به مکث شاپ کلیک کنید…

دوربین عکاسی D850 نیکون

این محصول جزو بی‌نظیرترین، بهترین و با کیفیت‌ترین دوربین‌های تولید شده توسط کمپانی نیکون می‌باشد که در چند سال گذشته، رتبه نخست را به خودش اختصاص داده است؛ دوربین D850 نیکون جزو ۶ محصول برتر DSLR تولید شده در بازار جهانی عنوان می‌شود!

دوربین عکاسی

ویژگی و امکانات دوربین D850:

عکاسی بی‌نظیر با رزولوشن ۵۵۰۴x8256، قابلیت ضبط ویدیو با دو کیفیت ۴K و FULL HD، بکارگیری سنسور FULL FRAME در این دوربین، بهره‌وری از دو حسگر BSI و CMOS که جزو پیشرفته‌ترین حسگرهای موجود می‌باشند.

"علاوه بر این ویژگی‌ها، لزوم دارد به تعداد پیکسل‌های موجود درون این دوربین عکاسی نیز اشاره کنیم؛ D850 نیکون ۴۷ پیکسل دارد که کاربران می‌توانند از ۴۵تای آنها بهره لازم را ببرند و ۲ عدد دیگر به طور معمول کاربردی ندارد."

عوامل ذکر شده در بالا تمام قابلیت‌های دوربین عکاسی D850 نیکون نیستند بلکه شما می‌توانید با مراجعه به لینکی که در بالا گذاشته شد، تمام آنها را مشاهده کنید…

دوربین عکاسی D7500 نیکون

در صورتی که بخواهیم به منحصر بفردترین دوربین عکاسی نیمه حرفه‌ای تولید شده توسط شرکت نیکون نگاهی بیاندازیم، می‌توانیم به دوربین D7500 اشاره کنیم؛ علاوه بر آن دوربین D7500 NIKON جزو محصولاتی می‌باشد که برای دو دسته از عکاسان و فیلم‌برداران تولید شده است.

دوربین عکاسی نیکون

" لزوم دارد بدانید؛ قیمت این محصول در بازار دوربین عکاسی ایران بسیار نرمال‌تر و مناسب‌تر از دیگر محصولات تولید شده توسط برند نیکون می‌باشد و همین امر باعث جذب متقاضیان بسیاری شده است."

دوربین عکاسی نیکون (D7500) یک‌سری ویژگی دارد که علاوه بر قیمت مناسبش، این محصول را نسبت به دیگر رقباش متمایز کرده است؛ این قابلیت‌ها و امکانات عبارتند از:

  • وجود ۲۵ پیکسل در D7500 نیکون
  • عکاسی با رزولوشن ۴۰۲۴x6048
  • بهره‌وری از حسگر CMOS پیشرفته
  • بکارگیری سنسوری با ابعاد FULL FRAME
  • قابلیت فیلمبرداری با کیفیت FULL HD و ۴K که همانند دوربین عکاسی D850 می‌تواند ویدئویی فوق‌العاده به کاربران ارائه دهد.
  • توانایی تصویربرداری ۳۰ فریم در ثانیه که برای عکاسان حیات وحش و آتلیه‌داران، بسیار مناسب است!

همچنین دوربین عکاسی نیکون (D7500) می‌تواند ۶۰ فریم در ثانیه فیلمبرداری کند که این قابلیت فقط در دوربین‌های پیشرفته امکان پذیر است…

بدنه دوربین عکاسی D7500 نیکون از آلیاژ منیزیم تولید شده است که این عامل باعث می‌شود تا کاربران در هر شرایط آب و هوایی بتوانند از این محصول بهره لازم را ببرند؛ از سویی دیگر آلیاژ منیزیم باعث استحکام بدنه این محصول می‌شود که در برابر ضربات سطحی مقاوم‌تر باشد!

و در آخر باز هم خاطرنشان می‌شویم که شما می‌توانید اطلاعات تکمیلی دوربین عکاسی نیکون (D7500) و نظایر آن را به طور دقیق و حرفه در لینکی که در بالاتر قرار داده شد، مشاهده کنید و بتوانید محصول مورد نیاز خود را با کیفیت بالا، خریداری کنید…

دوربین عکاسی D750 نیکون

این دوربین جزو محصولات قدیمی شرکت نیکون می‌باشد که هنوز در بازار دوربین عکاسی ایران خرید و فروش می‌شود؛ این بدین معنا می‌باشد که D750 نیکون قابلیت و امکانات بسیاری دارد که بسیاری از کاربران هنوز مشتاق بهره‌وری از آن هستند!

دوربین عکاسی نیکون (D750) در سومین نسل از محصولات فول فریم قرار دارد که اکثر تصویربرداران و فیلمبرداران نیمه حرفه‌ای و حرفه‌ای از آن استفاده کرده‌اند؛ علاوه بر آن دوربین D750 نسخه پیشرفته‌تر D610 عنوان می‌شود.

دوربین نیکون

دوربین عکاسی D750 نیکون از یک سنسور ۲۵ مگاپیکسلی و حسگر CMOS برای فعالیت‌های خود بهره می‌برد که در بین دوربین‌های پیشرفته امروزی، نرمال و مناسب است!

همچنین پیشنهاد اکثر فروشندگان دوربین عکاسی به کاربرانی که به تازگی از حالت مبتدی در آمده‌اند، D750 می‌باشد…

سرعت تصویربرداری و فیلمبرداری D750 مربوط به بهره‌وری آن از یک پردازشگر EXPEED 4 می‌شود که در کنار سنسور ۲۵ مگاپیکسلی، این توانایی را دارد که فعالیت‌های خود را با سرعت بسیار بالایی انجام دهد.

از دیگر مزیت‌های این محصول می توانیم به ابعاد کوچک و وزن سبک آن اشاره کنیم که باعث حمل‌ونقل آسان آن شده است و کاربران به راحتی می‌توانند آن را جابجا کنند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.