کد مطلب: ۳۱۴۲۴۸

سه راهبرد جدید وزارت صنعت در دوره جدید

سه راهبرد جدید وزارت صنعت در دوره جدید

سرپرست وزارت صنعت گفت: در دوره جدید، تامین مایحتاج مردم، وفور کالا در بازار و تامین مواد اولیه زنجیره تولید را را به‌صورت ویژه پیگیری خواهم کرد.

رضا رحمانی سرپرست وزارت صنعت ، معدن و تجارت در حاشیه همایش ملی صادرات گفت: امروز خدا را شاکرم که در سطح دیگری از خدمت به مردم قرار گرفته‌ام.

به گزارش تجارت‌نیوز، وی افزود: در دوره جدید ما چند نکته را به‌صورت ویژه از تامین مایحتاج مردم وفور کالا در بازار تا تامین مواد اولیه زنجیره تولید را پیگیری خواهم کرد.

رحمانی گفت: نوسانات ارزی مشکلاتی را به صورت طبیعی ایجاد کرده است، البته فرصت هایی نیز پیش رو است؛ این در حالی است که امسال 10 میلیارد دلار از واردات تبدیل به تولید شود، اما اگر ثبات در تصمیم گیری‌ها در کنار افزایش نرخ ارز قرار گیرد، فرصتی برای صادرات کشور ایجاد خواهد شد.

سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت تصریح کرد: قول می‌دهم تمامی مطالبات بخش خصوصی را کامل شنیده و در حوزه عملیاتی تصمیات درستی اتخاذ شود.

وی با اشاره به قانون بازنشستگی یادآوری کرد:انتصابات جدید حتما برمحور جوان گرایی خواهد بود تا با انرژی جدید کارها دنبال شود و با تشکیل اتاق‌های فکر در حوزه‌های مختلف، نظرات و پیشنهادات افراد باتجربه بکار گرفته شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.