کد مطلب: ۴۷۷۲۶۹

پرداخت سود سهام عدالت کی مشخص می‌شود؟

پرداخت سود سهام عدالت کی مشخص می‌شود؟

پیگیری‌ها حاکی از این است که جزئیات پرداخت سود سهام عدالت سال 98 تا یک هفته آینده برای هر دو گروه سهامدارانی که روش مستقیم و غیرمستقیم را انتخاب کرده‌اند، مشخص می‌شود.

به گزارش تجارت‌نیوز ، سود سهام عدالت 49 شرکتی که در سبد سهام عدالت حضور دارند هر ساله از سوی سازمان خصوصی‌سازی جمع‌آوری و به حساب سهامداران واریز می‌شود.

پرداخت سود سهام شرکت‌ها در هر سال به سال بعد موکول می‌شود، آخرین سود واریزی نیز مربوط به سال 97 بود که در اسفند ماه سال 98 پرداخت شد.

واریز سود سهام عدالت در اسفند ماه گذشته با حواشی همراه شد، از جمله این که پول بسیاری از سهامداران برگشت خورد و برطرف کردن مشکل این افراد تا خرداد ماه نیز ادامه داشت.

تا جایی که حسن علائی، عضو هیات عامل و معاون واگذاری سهام و بنگاه‌ها سازمان خصوصی‌سازی در اردیبهشت ماه گذشته به تجارت‌نیوز گفت: عمده مشکل واریز نشدن سود سهام عدالت سهام‌داران در برگشت خوردن واریزی‌هاست؛ یعنی مبلغ سود واریز شده اما به حساب ننشسته و برگشت خورده است.

به گفته وی به طور مثال سود سهام عدالت ۶۳ هزار نفر از مشتریان بانک ملی برگشت خورده است؛ و این مسئله برای دیگر بانک‌ها نیز وجود دارد.

در حال حاضر سود سهام عدالت شرکت‌ها در سال 98 هنوز پرداخت نشده است و براساس پیگیری‌های تجارت‌نیوز، جزئیات آن برای هر دو گروه سهامدارانی که روش مستقیم و غیرمستقیم را انتخاب کرده‌اند مشخص می‌شود.

در سال گذشته سود سهام عدالت برای دارندگان سهام یک میلیون تومانی معادل 205 هزار تومان و برای سهام 532 هزار تومانی نیز معادل 107 هزار تومان بود.

اخبار مرتبط با سهام عدالت را در صفحه اختصاصی سهام عدالت در تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • وحید

    تصمیم بگیرید کی پول واریز می کنید چه تاریخی پول ش معلوم کنین تشکر زیاد یه پولی واریز کردین 150000واریز کردین هیچی نشود مال یاسوج هستم 29

  • وحید

    شب خوش امیدوارم فردا صبح از خواب بلند شم ببینم پول آمده به حسابم چی می شود

  • ناشناس

    ماازاین شناسا نداریم که برامون که پول سهام و بگیریم سرگذاشتیم اسم مون شانسوالله بود

  • ناشناس

    که واریز می شود سهام چون مشکل دارم

  • ناشناس

    چرا. برا من واریز نشد?

  • ...

    همین یک وپنصدو ورایزکردید پس کی بقیشو کی ورایزمیکنید متاسفم مردم نیازداشتندک فروختند

  • ناشناس

    سلام
    از ۱۳مهر ۹۹ منتظر واریز سود سالیانه سهام عدالت هستم
    تو سایت زده تو صف واریز بانک پس کی قراره این پول واریز بشه …
    بانک رفاه
    خواهشا پیگیری کنید…

  • ناشناس

    سری دوم سهام عدالت رو کی وایز میکنید ترو خدا واریز کنید دیگه مال آبان ماهو

  • ناشناس

    باسلام دولت سودسال ۹۸ راکی برامون واریز میکنند قراربود تاپایان مهر مشخص کنند ولی خبری نیست سود مالی سال۹۸ کاری به فروش سهام عدالت نداره سودی هست که سالانه پرداخت بهمون میشد خواهشا مشخص کنید وواریزش کنید سودسال ۹۸ همه ی مردم که سهام عدالت دارند

  • حمید

    سلام من در کارگذاری مفید هستش ولی تو بانک تجارت فروختم از اول خرداد تا حالا 450برام واریز کردن خواهشمندم پیگیری کنید سهرابیان از رشت