کد مطلب: ۵۵۴۲۸۱

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

سود سهام عدالت یک ماه دیگر واریز می‌شود؟

سود سهام عدالت یک ماه دیگر واریز می‌شود؟

مسئولان تاکنون چندین بار وعده واریز مرحله دوم سود سهام عدالت را داده‌اند، آخرین وعده را وزیر اقتصاد داده و گفته قبل از عید قربان واریز می‌شود. آیا تا یک ماه دیگر این سود واریز می‌شود؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، طبق آخرین وعده مسئولان قرار است سود سهام عدالت تا قبل از عید قربان یعنی ۳۰ تیر ماه به حساب سهامداران واریز شود. قبل از این چندین بار وعده دادند ولی واریز نشد.

در ابتدا قرار بود که قبل از عید کل سود سهام عدالت واریز شود، اما اینطور نشد. نهایتا شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اعلام کرد که ۵۰ درصد از سود را قبل از عید واریز می‌کند و مابقی به بعد از عید موکول می‌شود.

چند روز قبل از عید نیمی از سود واریز شد، قرار بود بعد از نوروز ۵۰ درصد دوم واریز شود که انجام نشد. پس از آن مسئولان گفتند که قبل از ماه رمضان این پول واریز می‌شود. نه تنها این وعده نیز عملی نشد بلکه وعده واریز در ماه رمضان و شب عید فطر نیز به نتیجه نرسید.

سپس وزیر اقتصاد گفت که واریز مرحله دوم سود سهام عدالت قبل از عید قربان یعنی ۳۰ تیر انجام می‌شود. سهامداران این وعده را نیز باور ندارند. برخی نیز می‌گویند فروش سهام عدالت کمک بیشتری به هزینه‌هایشان می‌کند و بهتر است مسئولان به فکر شروع دوباره فروش سهام باشند.

اما وعده واریز سهام عدالت در تیر ماه در حالی است که دولت دوازدهم تنها یک ماه دیگر بر سر کار است و برخی می‌گویند شاید در این مدت این سود واریز نشود و دولت بعدی چنین کاری را در اولین روزهای آغار به کار خود شروع کند.

«لطفا فروش سهام عدالت را آزاد کنید»

«به اخرتیرماه که رسیدیم دوباره سهام داران پشیمان میشوندوعده ی دروغ ندهیدبزاریدتاهمان روز»

« این همه وعده الکی به مردم ندهین شما که سودراواریز نمیکنین»

«سود مرحله دوم سهام رو نمیدن میگن شرکتها نمیریزن به حساب چ ا وادارشون نمیکنید که بریزن به حساب چطور مردم بدبخت رو اگر قسط وام ندن جریمه میکنید زورتون به شرکتا نمیرسه ؟؟!!!!»

«والا گفتند سود سهام عدالت مرحله ی اول قبل از نوروز پرداخت شد ولی به ما ندادن سراغش رو گرفتیم اما جوابی نشنیدیم»

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    وبازهم فریب مردم جالبه من ۱۱تومن فروختم فقط ۷تومن دادن وباهاش سروتهشوبستن وبقیروهم خوردن خاک توسرتون کنن

  • ناشناس

    هنرمیکنن بااین سوددادنشون تازه اگه هم بدن ۵۰درصدخجالت نمیکشن اخه ۵۰درصدکجای مردم رومیگیره لااقل کامل بدن که به دردی بخوره اونم اگه وعده دروغ نباشه

    • ناشناس

      پس گفتن سود سهام عدالت رو یک تیر می دن پس چرا آخر تیر یعنی 30 می ریزن لطفن هر چه زود تر سود واریز کنید

    • ناشناس

      گفتن سود سهام عدالت یکم تیر واریز می شه الان گفتم 30تیر هر چی زود تر واریز کنید نیاز دارم

  • ناشناس

    اقا عزیز ما سود نمیخوایم پول ۶۰درصد که پارسال برج ۷فروختیم میخواییییییم سود برا خودتون نمیخوایم

  • a.rsol.b

    سلام،من سال اول که سهام عدالت دادن نفری ۷۰۰۰تومن ازم گرفتن ومن یک خانواده پنج نفره بودم وکلا اونموقع۳۵۰۰۰تومن ازمن بابت این کاغذپرداخت کردم همه کارهای قانونی روکه گفتن راهم انجام دادم وتاامروزفقط چندسال پیش ۲۲۵۰۰تومن توی کارتم زدن که فکرمیکنم اونم مال من نبودو کسی اشتباهی ریخت بکارتم،میخوام اینوبگم که حتی ۳۵۰۰۰تومن خودمم رو بهم ندادن،یه نفرپیدابشه بگه که من سودسهام عدالت روگرفتم،تامن دلم خوش بشه وبتونم ۱۵سال دیگه صبرکنم شاید۳۵تومن خودمو دولت بهم بده،کاش میشد بفروشمش که اینم نمیشه،خدا بمن کارگرصبر،وبه شما جیب بزرگرترعنایت کنه،امین

  • ناشناس

    سلام عدالت رو احمدی نژاد برقرارمی کرد که نگذاشتن نه ریس جمهور تازه انتخاب کردید که چند سال پیش یک شب ۳۰۰ نفر رو به زندان قلحصار توی کوهای چناران کسی پیداش نمیکند همه رو اعدام کردن به دستور ریس جمهور سید مرحومان

  • ناشناس

    اگر خیلی راست میگید الباقی پول 60درصد فروش سهام عدالت که 10ماه که میگذره بدید،

  • ناشناس

    من یکسال و نیم هست سود سهام برام واریز نشده در ضمن مبلغ ۴۰۰۰۰ تومان واریز میشد نه اون میلغی که در جدول نوشتین

  • یوسف

    به ما سهام یک میلیون تومانی دادید چرا آنرا پانصد تومانی حساب میکنید مگه موقع دادن فکرنکرده بودید چقدربایدپرداخت کنیم

  • ناشناس

    وجدانن خوب خجالت نمیکشین دوقرونی بعدعمری میریزین وباافتخارهم مصاحبه و گزارش میدین..این مردم کجاکم گذاشتن ک بمولاهیچ جایی..اماشمادولت جمهوری‌اسلامی چی

  • ناشناس

    آره باورکردیم ازین وعدهاخیلی شنیدیم همش توخالی بوده