کد مطلب: ۱۹۴۵۹۹

سکوی نفتی در اوکلاهامای آمریکا منفجر شد

سکوی نفتی در اوکلاهامای آمریکا منفجر شد

رسانه‌های محلی در اوکلاهامای آمریکا از وقوع یک انفجار بزرگ در یکی از سکوهای نفتی و مفقود شدن ۵ کارگر بر اثر انفجار خبر دادند.

رسانه‌های محلی در اوکلاهاما آمریکا از وقوع یک انفجار بزرگ در یکی از سکوهای نفتی این ایالت خبر دادند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، کوین ان‌لوئه، مدیر اورژانس شهر پیتزبورگ اعلام کرده است که هم‌اکنون سه هلی‌کوپتر امداد در حال انتقال مجروحان این حادثه به مراکز پزشکی هستند.

وی تاکید کرد: تا پایان روز دوشنبه ۵ نفر از ۲۲ کارگر حاضر در این سکو ناپدید هستند.

هم‌اکنون چندین شعله آتش در این سکو جریان دارد و دود زیادی منطقه را فرا گرفته است. این سکوی نفتی در نزدیکی شهر کوئین‌تون و در حدود ۲۰۰ کیلومتری اوکلاهاماسیتی قرار دارد. هنوز جزئیات بیشتری از تعداد زخمی‌ها و شدت جراحت آن‌ها منتشر نشده است.

شرکت پترسن که پیمانکار حفاری این سکو بوده، اعلام کرده است تعدادی از کارگران این سکو در اثر انفجار ناپدید شده‌اند و این دومین انفجار روی یک سکوی بزرگ نفتی و گازی در اوکلاهاما طی کمتر از یک سال گذشته است.

ماه فوریه سال گذشته نیز در همین منطقه سکوی شرکت ترینیتی ریسورسز دچار آتش شد.

به گزارش رویترز، این ایالت طی ماه‌های گذشته حوادث زیادی را در سکوهای نفتی خود شاهد بوده و سه نفر از کارگران نفتی جان خود را در این حوادث از دست داده‌اند.

هم‌اکنون یک شرکت تخصصی در زمینه انفجار در سکوهای نفتی در حال مقابله با آتش‌سوزی و انفجارهای احتمالی است.

این احتمال وجود دارد که انفجار این سکو به آلودگی زیست محیطی در اطراف آن منجر شود که البته این مسئله به حجم انفجار بستگی دارد.

منبع:

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.