کد مطلب: ۵۶۶۱۴۹

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

سیگنال مهم به صنعت روغن‌سازی / ساوه در بهار به ازای هر سهم چقدر سود محقق کرد؟

سیگنال مهم به صنعت روغن‌سازی /  ساوه در بهار به ازای هر سهم چقدر سود محقق کرد؟

تغییرات قیمتی در روغن موتور خودرو سیگنال مهمی را به نمادهای این گروه داده است. همچنین امروز شرکت سیمان ساوه میزان سود تقسیمی خود را مشخص کرد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، سیمان ساوه با درآمد ۲۶۷ میلیارد تومانی و با بهای تمام شده ۱۰۷٫۲ میلیارد تومان در بهار به ترتیب ترتیب افزایش ۷۸ و ۶۷ درصدی در قیاس با بهار ۹۹ داشته است. مجموع مقدار فروش با رقم ۶۳۶,۲۷۰ تن محصول افت ۵ درصدی در مقایسه با مدت مشابه پارسال نشان می‌دهد.

سود ناخالص شرکت سیمان ساوه با رقم ۱۵۹٫۹ میلیارد تومان افزایش ۸۶ درصدی را نشان می‌دهد. همچنین سود عملیاتی «ساوه» با رشد ۶۸ درصدی به ۱۳۰٫۷ میلیارد تومان رسیده است. سود خالص نیز با افزایش ۷۹ درصدی رو به رو شده و به ۱۳۰ میلیارد تومان رسیده است. بدین ترتیب این شرکت به ازای هر سهم در سه ماهه اول امسال برابر ۲۰۰٫۱ تومان محقق کرده است است.

روغن موتور خودرو ۴۱ درصد گران شد

رئیس اتحادیه فروشندگان لاستیک‌ و روغن تهران: روغن ماشین با موافقت سازمان حمایت تا ۴۱ درصد افزایش پیدا کرده است. با این تغییرات قیمتی تولید افزایش پیدا می‌کند و با افزایش سطح عرضه احتمالا مشکل کمبود روغن خودرو در بازار حل می‌شود.

آخرین اخبار بازار سرمایه را در صفحه بورس تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    پربازده ترین صنعت در سال 1400و1401 نیروگاهی ها میباشند

  • ناشناس

    پاداش مدیران بانک تجارت در مجمع ۵٠٠ میلیون ناقابل اونوخت سود هر سه برای سهامدار بدبخت توی این تورم ٣ ریال یا خدا هر چی بخره مگه تموم میشه از این سودی که گرفته . مدیر مدیر اقا مدیره

    • مهدی

      اینجا که خبر بانک تجارت نیست. بدون بررسی و کارشناسی سهم می خرید و ضرر که می کنید هر جا و هر زمان ناله سر می دهید. اگر سهمت ده برابر می شد هم میامدید از این حرفها بزنید ؟!!

    • نیری

      واقعامملکت بی صاحب شده مدیران بانک چطور۵۰۰ میلیون واسه خودشون تقسیم کردن ؟دزدی کردن مگه شاخ ودم داره پس کی به دادسهمدارمیرسه حرومتون بشه حق مردم میخورین ؟؟
      کسی نیست جلوی ایناوایسته چرا چرا خوب
      کجای ریسی بدادمردم برسه ای خدا???

    • ناشناس

      خیر صحبت از زیاده خوری هییت مدیره بانک تجارت از
      پول سهام داراست نکنه شماهم جز”آنهاهستی

  • ناشناس

    نه عزیزم من این سهم وتجارتو توی۴٠ تومن گرفتم از این سهامدارای تازه وارد نیستم اندازه موهای سرت معامله کردم بحث سر اینه که توی سه بانک بزرگ یگی ۶۶ ریال سود داد اون یکی ١١ ریال بعدش کارشناسا همش دارن میگن شرکتها سود ساختن و دادن به سهامدار تو باشی چی میگی از ۶۵ تومان ٣ ریال بگیری

  • تیبودی

    چاره کار اینه که سهام بانکی تحریم بشه .خرج که از کیسه من و تو بود. حاتم طائی شدن آسان بود.
    کی به کیه؟
    مردم در ضرر
    اونوقت در جلسه چانه زنی برای خالص پرداخت و ناخالص پرداخت مدیران بانک تجارت.
    بانک ها با ربا خواری عین یهود رفتار می کنند.