کد مطلب: ۶۰۰۹۷۶

سیگنال رئیسی و خاندوزی برای بورس/ ارز ۴۲۰۰ تومانی حذف می‌شود؟

سیگنال رئیسی و خاندوزی برای بورس/ ارز ۴۲۰۰ تومانی حذف می‌شود؟

بازار سهام در حالی به استقبال دومین هفته از آذرماه می‌رود که چهارشنبه گذشته کانال ۱٫۴ میلیون واحدی در شاخص کل را از دست داده است. به اعتقاد سهامداران بورس هفته‌ای خنثی را با پیشتازی تک‌سهم‌ها پیش رو دارد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، بازار سهام در حالی به استقبال دومین هفته از آذرماه می‌رود که چهارشنبه گذشته کانال ۱٫۴ میلیون واحدی در شاخص کل را از دست داده است. به اعتقاد سهامداران بورس هفته‌ای خنثی را با پیشتازی تک‌سهم‌ها پیش رو دارد. مذاکرات ۸ آذرماه در وین احتمالا مهمترین سیگنال این هفته بازار سهام است. در این بین رئیس‌جمهور و وزیر اقتصاد سیگنال‌هایی به بازار فرستادند. باید دید در ادامه این هفته چطور برای اهالی بازار سرمایه پیش خواهد رفت.

خاندوزی، وزیر اقتصاد گفت: دولت به این نتیجه رسید که با توجه به پیامدهای منفی در بخش تولید به سمت حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی حرکت کند و با توجه به اینکه این لایحه در مجلس به تصویب نرسید به تعویق خواهد افتاد.

ابراهیم رئیسی گفت: یکی از راه‌های حل کسری بودجه مولدسازی یا فروش دارایی‌های مازاد دولت است. وزیران و مدیران دولتی با جدیت و تلاش مستمر در این زمینه عمل کنند.

رضا فاطمی امین، وزیر صمت گفت: سامانه جامع تجارت ۸۰ درصد پیشرفت دارد البته ۷۰ اقدام را باید تکمیل کنیم و تا پایان سال این پروژه کامل خواهد شد.

از طرفی خبرهای دیگری از جهان به گوش می‌رسد

اعلام شده که انتشار سویه جدید از کرونا می‌تواند به افزایش محدودیت‌های مسافرتی و کاهش رشد اقتصادی کشورها و افت تقاضا برای نفت منجر شود. این خبر باعث کاهش قیمت نفت در بازارهای جهانی شده است.

خبر دیگری که به افت شدید قیمت در بازار های جهانی انجامید، انتظار سرمایه گذاران به پاسخ چین درباره آزادسازی ذخایر نفتی است.

مهمترین اخبار بازار سهام را در صفحه بورس تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    از گناهانی که به کبیره بودنش تصریح شده، وفانکردن به عهد و پیمان است.

  • ناشناس

    فقط یک کلمه لعنت به همه شما که توانایی اداره پست ومسولیت رو ندارین وقبول میکنید ومردم بدبخت مثل ما بدبختر بشن ومتضررر…مثل باروت هستیم اصفهانیها اب زاینده‌رود قطع شده ما سرمایه مون از بین رفته دست رنج ۲۰سال زحمت کشی خدایا حق ما رو یکی از این بی کفایتی مسولین

  • ناشناس

    فقط وعده و وعید
    در عمل برعکس

  • ناشناس

    دروغ و دروغ و دروغ

  • ناشناس

    بدجور دارید با اعصاب و روان و زندگی مردم بازی میکنید

  • ناشناس

    علت افت بورس بی سوادی وزیر محترم اقتصاد میباشد

  • ناشناس

    اینها همه راه ها رو مثل موش آزمایشگاهی رو ملت بدبخت امتحان میکنن تا مثل قبلی‌ها چهار سالشون تموم بشه نتیجه اش رو همه داریم رو سفره هامون میبینیم

  • ناشناس

    آقای رضایی مشاور اقتصادی رئیس جمهور معلوم شد مدرک تقلبی گرفتی نابود کردید هرچه سهامدار بورس خدا ازت نگذره

  • ناشناس

    در طول پنجاه سال عمر ی که کرده ام دولتی،ضعیف تر از این دولت ندیده ام و جالب است اکثر منتقدان دولت های قبل از ای آقا تعریف می‌کنند پس معلومه ملت هیچ ارزشی برایشان نداره

  • ناشناس

    هر چه سگنال بد رو کارشناسان بورس می دهند که مردم می ترسونند از سرمایه گزاری تو بورس هر زودتر جلوشونو بگیرید عوامل بدبختی مردم هستند