کد مطلب: ۲۴۸۷۴۵

شکایت دولت از برخی فرهنگیان

شکایت دولت از برخی فرهنگیان

عضو کمیسیون شوراهای مجلس می‌گوید: به جای اینکه معوقات معلمان پرداخت شود، دولت از برخی فرهنگیان شکایت کرده و آنها بازداشت شده‌اند.

حسین مقصودی عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی،با بیان اینکه با گذشت چند ماه از عمر دولت دوازدهم، وزارت آموزش‌وپرورش برنامه مدونی درباره فرهنگیان و معیشت آنها ندارد، گفت: اخیرا بنده از وزیر آموزش‌وپرورش سئوالی در این زمینه مطرح و در اختیار هیئت‌ رئیسه پارلمان قرار دادم.

به گزارش تجارت‌نیوز ، حسین مقصودی ادامه داد: اگر چه وزیر آموزش‌وپرورش تلاش‌های خود را برای ارتقا وضعیت معیشتی معلمان انجام می‌دهد اما بنده و برخی از نمایندگان می‌خواهیم از طریق سوال از وزیر آموزش‌وپرورش فریاد خود را به گوش آقای رئیس‌جمهور برسانیم.

نماینده مردم سبزوار در مجلس با تاکید بر اینکه نگاه رئیس‌جمهور به وزارت آموزش و پرورش نگاه درستی نیست، افزود: امروز دولت برای پرداخت 7 هزار میلیارد معوقات فرهنگیان برنامه‌ای ندارد که این نشان از نگاه غیرمثبت رئیس‌جمهور به این قشر از جامعه دارد.

عضو کمیسیون شوراهای مجلس تصریح کرد: به جای اینکه معوقات معلمان پرداخت شود دولت از برخی فرهنگیان شکایت کرده و آن‌ها بازداشت شده‌اند که این کار نامناسبی است.

منبع:تسنیم

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.