کد مطلب: ۳۲۴۶۶۶

رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی تهران به تجارت‌نیوز خبر داد:

صادرات قاچاقی، گوشت را گران کرد

صادرات قاچاقی، گوشت را گران کرد

رئیس اتحادیه تهيه و توزيع گوشت گوسفندی تهران اظهار کرد: متاسفانه افزایش قیمت خوراک دام و خروج غیرمجاز آن به کشورهای منطقه باعث شده که بازار داخل با کمبود گوشت قرمز مواجه شود.

رئیس اتحادیه تهيه و توزيع گوشت گوسفندي تهران درباره دلایل افزایش قیمت گوشت به تجارت‌نیوز گفت: خروج غیرقانونی دام از کشور مهمترین دلیل گرانی نرخ گوشت است. در حال حاضر واحدهای صنفی هر کیلو گوشت گوسفندی را به قیمت 55 هزار تومان به خریداران عرضه می‌کنند که نسبت به روز گذشته هر یک کیلو گوشت با افزایش یک هزار تومانی رو به رو بوده است.

علي اصغر ملكی افزود: متاسفانه افزایش قیمت خوراک دام و خروج غیرمجاز آن به کشورهای منطقه باعث شده که بازار داخل با برخی بحران‌ها مواجه شود. دلیل این موضوع نیز به تفاوت نرخ ارز در آن سوی مرزها ارتباط دارد و همین عامل باعث شده که خروج دام زنده از کشور جذابیت داشته باشد.

او اظهار کرد: در این فصل به دلیل سردی هوا مصرف پروتئین از سوی مردم افزایش پیدا کرده، این درحالی است که بازار با کمبود دام زنده مواجه و همین مسئله به گران شدن قیمت گوشت قرمز دامن زده است.

ملکی در پایان گفت:. در این بازه زمانی به دلیل گرانی‌های روزانه گوشت قرمز رستوران‌داران این مواد غذایی را بیش از نیاز خود دپو و همین موضوع بعضا فاسد شدن گوشت را به دنبال دارد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    این رییس اتحادیه میفهمم چی میگه