کد مطلب: ۵۹۹۹۴۰

گروسی: مذاکرات را تا پیدا کردن زمینه‌های مشترک ادامه می‌دهیم

گروسی: مذاکرات را تا پیدا کردن زمینه‌های مشترک ادامه می‌دهیم

مدیر کل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی گفت: مذاکرات با ایران را با این نگاه که زمینه های مشترک را پیدا کنیم، ادامه می دهیم.

به گزارش تجارت‌نیوز ، رافائل گروسی پس از پایان مذاکرات دو ساعته خود با رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: چند ماه پیش که ایران آمدم توافق کردیم که برگردم تا درباره مواردی گفتگو و کار مشترک و شفاف سازی کنیم و تداوم و تعمیق گفتگوها را داشته باشیم و امروز هم افتخار دارم با وزیر خارجه ایران دیدار کنم.

وی ادامه داد: صحبت‌های امروز فشرده بود. ما دنبال آن هستیم که مذاکرات را ادامه دهیم با این نگاه که زمینه های مشترک را پیدا کنیم. موضوعاتی است که ما و رئیس سازمان انرژی اتمی داریم بررسی می‌کنیم و هدف این است که با توجه به تغییرات اقلیمی به انرژی‌های پاک منجر شود و تلاش داریم سرسختانه که نشست امروز نتیجه‌گیری مثبت داشته باشد و این هدف ما از صحبت‌های امروز است.( ایسنا )

محمد اسلامی رئیس سازمان انرژی اتمی ظهر امروز(سه‌شنبه) در نشست خبری مشترک با رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی که در محل سازمان انرژی اتمی برگزار شد، اظهار کرد: کل مسائل میان ایران و آژانس فنی است و آژانس مسائل سیاسی و نفوذهای توطئه‌آمیزی که دشمنان ایران علیه پیشبرد برنامه‌های هسته‌ای دارد را مدنظر ندارد.

اسلامی گفت: آقای گروسی در دیدار امروز تاکید کرد که آژانس هیچ انحرافی در برنامه هسته‌ای ایران مشاهده نکرده است.

وی افزود: ایران در برنامه هسته ای خود مصمم است و آژانس در این راستا به ایران کمک خواهد کرد.( انتخاب )

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.