کد مطلب: ۴۰۰۰۶۶

رحمانی:

صادرات برخی کالاها به آبروی کشور صدمه می‌زند / امروز آرامش بر بازار حکمفرماست

صادرات برخی کالاها به آبروی کشور صدمه می‌زند / امروز آرامش بر بازار حکمفرماست

وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه امروز آرامش بر بازار کشور حکمفرماست، گفت: باید جلوی صادرات کالاهای بی‌کیفیت و غیراستاندارد گرفته شود، این کار یک تکلیف است و صادرات این‌گونه کالاها از نظر شرعی درست نیست و به آبروی کشور آسیب می‌رساند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، رضا رحمانی امروز دوشنبه در جلسه کارگروه تنظیم بازار گفت: باید جلوی صادرات کالاهای بی‌کیفیت و غیراستاندارد گرفته شود، این کار یک تکلیف است و صادرات این‌گونه کالاها علاوه بر اینکه از نظر شرعی درست نیست به آبروی کشور آسیب می‌رساند.

رحمانی با بیان اینکه امروز آرامش بر بازار کشور حکمفرماست، خاطرنشان ‌کرد: رصد کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم به صورت روزانه انجام و کاهش یا افزایش قیمت‌ها مورد پایش قرار می‌گیرد.

وی، کارگروه تنظیم بازار را از کارگروه‌های جدی و فعال برشمرد و تصریح کرد: مسائل در این کارگروه به صورت کارشناسی موشکافی می‌شود.

وزیر صنعت، معدن و تجارت در مورد ممنوعیت ثبت سفارش برنج وارداتی تا پایان فصل برداشت نیز بیان‌کرد: اتفاق غیرمعمولی رخ نداده و از ابتدا نیز بنا بر این بود که به منظور حمایت از تولید داخل، برنج در فصل برداشت وارد نشود.

منبع: ایرنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    لطفا بندازند بیرون