کد مطلب: ۴۹۳۷۳۴

صفر تا صد واردات کالا از چین با آسان تجارت

صفر تا صد واردات کالا از چین با آسان تجارت

بازرگانی آسان تجارت یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌ها در زمینه واردات انواع تجهیزات و ماشین‌آلات صنعتی می‌باشد. این شرکت کاملا شناخته شده و معتبر می‌باشد و کلیه امور واردات از کشور چین و یا دیگر کشورهای اروپایی و آسیایی انجام می‌دهد.

دنبال شرکت و یا بازرگانی برای انجام امور واردات از چین و دیگر کشورها هستید؟ جای درستی آمدید، بازرگانی آسان تجارت یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌ها در زمینه واردات انواع تجهیزات و ماشین‌آلات صنعتی می‌باشد و تجربه بسیار بالایی در این زمینه دارد و می‌تواند برای شما عزیزان که می‌خواهید کار خود را گسترش به‌عنوان چراغ در تاریکی باشد.

بازرگانی آسان تجارت کاملا شناخته شده و معتبر می‌باشد و کلیه امور واردات از کشور چین و یا دیگر کشورهای اروپایی و آسیایی انجام می‌دهد.

انجام امور واردات از چین

بازرگانی آسان تجارت چیست؟

بازرگانی آسان تجارت یکی از شرکت‌های انجام امور وارداتی می‌باشد، شرکت آسان تجارت چه اموری را برای مشتریان خود انجام می‌دهد؟

آسان تجارت تمامی امور واردات کالا از کشور های اروپایی و آسیایی را به صورت کامل انجام می‌دهد و شما مشتریان عزیز می‌توانید با ثبت سفارش در آسان تجارت بخشی از این مجموعه باشید.

آسان تجارت علاوه بر این مورد تمامی امور ترخیص کالا از گمرکات ایران را انجام می‌دهد یعنی شما دیگر نگران این بخش از کار خود نیستید و به راحتی سفارش خود را تحویل می‌گیرید.

آسان تجارت یکی از ویژگی‌های مهمی که دارد این است که حمل و نقل و امور کارگو را خود انجام می‌دهد و در کمترین زمان ممکن سفارش را به دست شما می‌رساند، علاوه بر آن اسان تجارت حمل و نقل خود را به صورت گسترده در تمامی رده انجام می‌دهد یعنی حمل و نقل هوایی / دریایی و زمینی را انجام می‌دهد و تمامی این کارها برای راحتی مشتریان و جلب رضایت مشتری می‌باشد، چون رضایت مشتری یکی از مهمترین بخش‌های بازرگانی آسان تجارت می‌باشد.

در بخش وبلاگ آسان تجارت می‌توانید تمامی ماشین‌آلات و کالاهایی که آسان تجارت از کشورهای مختلف وارد می‌کند و ثبت سفارش قبول می‌کند را ببینید و مقاله‌ها را مطالعه کنید، آسان تجارت برای اعتماد بیشتر و راحتی مشتریان، مقاله‌های مفید آماده کرده است تا مشتریان با مطالعه آنها اطلاعات بیشتری نسب به واردات و کاری که می‌خواهند انجام دهند داشته باشند.

صفر تا صد واردات از چین

صفر تا صد واردات کالا ما برای شما انجام خواهیم داد

  • واردات ،خرید ،حمل و ترخیص، خدمات کارگو در گوانجو، شنزن، ایوو، شانگهای
  • منبع‌یابی ،تولیدکنندگان و فروشنده‌های چین و عقد قرارداد واردات به‌صورت عمده و خرده
  • کارگو درگوانجو، شنزن، ایوو، شانگهای
  • تحویل گرفتن کالا و شمارش از ساپلایرهای چینی
  • ارائه مترجم فارسی زبان مسلط به فرهنگ تجاری کشور چین به هنگام بازدید از نمایشگاه‌ها، کارخانجات ومذاکره و عقد قرارداد
  • انبارداری و بسته‌بندی و ارسال کالا به‌صورت خرده‌بار (LCL) و بار کامل کانتینر( FCL) به سمت بنادر ایران و دبی
  • پیک‌آپ محموله‌ها و انجام آماده‌سازی برای حمل
  • حمل هوایی کارگو و اکسپرس کلیه کالاها
  • بازرسی کالا در مبدأ و صدور گواهی بازرسی کالا C.O.I
  • حمل هوایی از گوانجو به فرودگاه امام خمینی و دبی
  • حمل دریایی کلیه کالاها به‌صورت FCL و LCL از تمامی بنادر چینی به مقصد ایران و دبی
  • انجام ترخیص کالا از کمرگ چین و ترانزیت کالا
  • خرید از وب‌سایت‌های Alibaba ، Aliexpress، Taobao و ….

بازرگانی آسان تجارت از کدام کشورها واردات انجام می‌دهد؟

بازرگانی آسان تجارت از کشور های بسیاری عمل واردات را انجام می‌دهد که می‌توان برای مثال به چندین مورد اشاره کرد.

واردات از کشور چین: آسان تجارت واردات و انجام کلیه امور کارگو و واردات را از چین به ایران به صورت مستقیم انجام می‌دهند و شما مشتریان عزیز می‌توانید انواع دستگاه‌ها و ماشین‌آلات صنعتی و حتی برخی خط تولیدها را نیز ثبت سفارش کنید.

واردات از کشور آلمان: آسان تجارت علاوه بر واردات از کشورهای آسیایی، واردات از کشورهای اروپایی را نیز به صورت کاملا مستقیم انجام می‌دهد که یکی از این کشورها کشور آلمان می‌باشد که می‌توانید انواع ماشین‌آلات صنعتی را سفارش دهید.

واردات از کشور ترکیه: واردات از کشور ترکیه را نیز شرکت آسان تجارت انجام می‌دهد و می‌توانید انواع ثبت سفارش‌ها را انجام دهید.

علاوه بر این موارد، شرکت آسان تجارت تمامی مراحل را از عقد قرارداد گرفته تا تحویل سفارش را به عهده خود می‌گیرد و تمامی مراحل از نظیر ( ثبت سفارش / حمل و نقل / ترخیص و . . . ) را انجام می‌دهد و شما دیگر لازم نیست درگیر کارهای کارگو و یا ترخیص شوید، این یکی از بهترین و مهمترین ویژگی‌های بازرگانی آسان تجارت می‌باشد که باعث می‌شود متفاوت باشد.

واردات انواع کالا از کشور چین و کشورهای اروپایی

بازرگانی آسان تجارت با دارا بودن حساب‌های بانکی در بانک کونلون چین Kunlun bank آمادگی دارد کلیه حوالجات وارده به (یورو، یوان) این بانک دریافت و با کمترین نرخ روز تبدیل و پس از تبدیل به ارز مورد نیاز مقصد با کمترین کارمزد مبلغ را به مقصد مورد نیاز حواله کند.

قابل توجه تجار، بازرگانان و کلیه واردکنندگان و صادرکنندگان کالا، شرکت بازرگانی آسان تجارت به اطلاع شما تجار محترم می‌رساند حواله ارزی شما را در کمترین زمان ممکن با کارمزد مناسب انجام خواهد داد.

بازرگانی آسان تجارت شما را برای ارسال مطمئن پول به سایر نقاط چین و کارخانجات از همین طریق یاری خواهد کرد.

با توجه به مشکلات بانکی در سطح بین‌الملل و کشور ایران شرکت بازرگانی آسان تجارت یک شرکت ثبت شده قانونی با ایجاد حساب بانکی در کونلون بانک چین نموده است.

این شرکت با هماهنگی شما اقدام به صدور پرفرما و همچنین هماهنگی‌های گمرکی و بانکی از چین و مراحل ترخیص به ایران اقدام نماید.

تمامی زمان‌بندی‌ها و هزینه‌های مربوط به طور شفاف در قالب یک قرارداد و در کمترین حالت تنظیم شده و مشخص می‌شود.

چطور می‌توانید با بازرگانی آسان تجارت در ارتباط باشید؟

شما مشتریان عزیز می‌توانید از راه‌های بسیار زیادی با آسان تجارت در ارتباط باشید، آسان تجارت برای شما تمامی راه‌های ارتباطی را راه‌اندازی کرده است تا شما عزیزان خرید و ارتباط راحت و آسان داشته باشید.

شما می‌توانید از تلگرام آسان تجارت برای ارتباط استفاده کنید و یا می‌توانید از پیج اینستاگرامی استفاده کنید در این شبکه‌های مجازی می‌توانید هم با آسان تجارت در ارتباط باشید و هم از اخبار و موضوعات جدید با خبر شوید.

مورد بعدی ارتباط با پشتیبانی آسان تجارت می‌باشد، شما می‌توانید در داخل سایت با پشتیبانی در ارتباط باشید و اطلاعات بیشتر و یا انتقادات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید و در آخر می‌توانید با شماره تماس‌هایی که در سایت درج شده‌اند تماس بگیرید و ارتباط داشته باشید تلفن ( 02188890021 ) / همراه ( 09120624636 ) .

با بازرگانی آسان تجارت بیزینست رو گسترش بده و بهبود ببخش، آسان تجارت فراتر از آینده.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.