خبر فوری:

کد مطلب: ۵۹۶۶۴۸

طراحی سایت ارزان، سود است یا ضرر؟

طراحی سایت ارزان، سود است یا ضرر؟

طراحی سایت ارزان یعنی ایجاد یک سایت بی‌پایه و اساس که امیدی به سودآوری و آینده‌اش هم نیست. این حرف‌ها صرفا برای تبلیغ طراحی سایت با قیمت‌های گزاف نیست، یک نصیحت دوستانه است. نصیحتی که از سال‌ها تجربه ما در فضای وب برگرفته شده است.

در حال حاضر شاهد این هستیم که عده بسیاری به صورت فریلنسری یا اصطلاحا دورکاری و مستقل اقدام به طراحی سایت می‌کنند. همین افراد که پس از اتمام طراحی سایت دیگر اثری از آنها نیست و قول پشتیبانی هم داده‌اند اما پیدایشان نیست سایت را با هزینه‌ای بسیار ارزان و بعضا باورنکردنی طراحی می‌کنند. عده بسیاری از مشتریان هم که اطلاعات بالایی در زمینه دام‌های طراحی سایت ندارند به سرعت در تله این برنامه‌نویسان سودجو افتاده و گول ارزان بودن تعرفه طراحی سایت را می‌خورند. اما نظر شما در این رابطه چیست؟ آیا پرداخت این بهای ارزان به برنامه‌نویسان بی‌نام و نشان به سود مشتری است یا ضرر؟

در این مطلب که توسط تیم تولید محتوای شرکت دیجی تک نوشته است می‌خواهیم به همین مقوله بپردازیم. در هر جای ایران که هستید و قصد طراحی سایت دارید پیشنهاد می کنیم این مطلب را تا انتها همراهی کیند.

بهترین انتخاب برای طراحی سایت در سمنان کدام است؟

اگر در سمنان زیبا زندگی می‌کنید این بخش از این مطلب را بخوانید:

شاید تصور کنید در سمنان شرکت طراحی سایت معتبری وجود ندارد و نمی‌شود هم برای عقد قرارداد طراحی سایت این همه راه تا تهران رفت. در چنین شرایطی با یک برنامه‌نویس فریلنسری وارد قرارداد دورکاری شده و کار طراحی سایت خود را با قیمتی که در ابتدا برایتان حیرت انگیز است تمام می‌کنید. چه چیزی در انتظارتان است؟

پس از طراحی سایت قدم بعدی سئو آن است. کسی که می‌خواهد روی سئو سایت شما کار کند خواه یا ناخواه خطاهای فنی از سایت شما خواهد گرفت اما متاسفانه به برنامه‌نویس سایت شما دسترسی ندارد. در چنین حالتی شما ۱۰۰ درصد در سئو با مشکل مواجه می‌شوید.

بهترین راهکار برای شما این است که عبارت طراحی سایت سمنان را در مرورگر خود جستجو کنید، روی آدرس اینترنتی سایت دیجی تک کلیک کنید و قبل از اقدام به طراحی سایت مشاوره بگیرید و بی‌گدار به آب نزنید.

2w3erfg

طراحی سایت تبریز ارزا‌ن‌تر از همه‌جا

این تیتر یک تیتر تبلیغاتی نیست. یک فاجعه مرگ باراست. پیشنهاد می‌کنیم هرگز به چنین تیترهایی در شبکه‌های انتشار آگهی، روزنامه‌ها و یا حتی فضای وب اعتماد نکنید. از قدیم هم گفته‌اند به همان اندازه که پول بدهی آش خواهی خورد. اگر سایت شما را ارزان‌تر از همه جا طراحی می‌کنند قطعا خدماتشان نیز برای شما در حد و اندازه‌ای است که فقط بگویید سایت دارید. کسی در راه رضای خدا بهترین خدمات طراحی سایت را ارزان ارائه نمی‌کند.

پیشنهاد ما برای افرادی که می‌خواهند کسب و کار خود را در تبریز رونق بخشند این است که گول چنین آگهی‌های تبلیغاتی بی‌پایه و اساسی را نخورید. پیش از اقدام به طراحی سایت در مرورگر خود عبارت طراحی سایت تبریز را جستجو کرده و روی سایت دیجی تک کلیک کنید و مشاوره بگیرید. ما نمی‌گوییم طراحی سایت تان را به دیجی تک بسپارید، بلکه هدف ما این است که کارشناسان این شرکت شما را برای بهترین انتخاب یاری دهند.

طراحی سایت همدان با پشتیبانی کامل حتی پس از اتمام قرارداد در دیجی تک

قطعا یک برنامه‌نویس فریلنسری همچین ادعایی نمی کند که پشتیبانی بی‌قید و شرط به مشتری ارائه دهد. همچین ادعایی فقط و فقط می‌تواند ادعای یک شرکت معتبر باشد.

اینکه پول کمی صرف طراحی سایت کنید با این توجیه که می‌خواهید صرفا برای حفظ اعتبارتان سایت داشته باشید دقیقا به این معناست که همان پولی را هم که هزینه کرده‌اید، دور انداخته‌اید.

طراحی سایت ارزان یعنی ایجاد یک سایت بی‌پایه و اساس که امیدی به سودآوری و آینده‌اش هم نیست. این حرف‌ها صرفا برای تبلیغ طراحی سایت با قیمت‌های گزاف نیست، یک نصیحت دوستانه است. نصیحتی که از سال‌ها تجربه ما در فضای وب برگرفته شده است.

اگر ساکن همدان هستید و قصد طراحی سایت دارید پیشنهاد ما به شما برای طراحی سایت همدان این است که با شخص کار نکنید.

شاید قیمت‌های شرکتی کمی بیشتر از قیمت‌هایی باشد که یک شخص به شما ارائه می‌دهد اما قطع به یقین معایبی که در آینده گریبانتان را خواهد گرفت در حالتی که طراحی سایت خود را به شرکت‌های معتبر بسپارید کمتر و نزدیک به صفر است.

3erfg 2

طراحی سایت در شرکت معتبر دیجی تک: انتخابی هوشمندانه و سودآور

در ابتدای این مطلب سوالی را مطرح کردیم تحت این عنوان که طراحی سایت ارزان برای مشتری سودآور است یا زیان آور؟ در این بخش به پاسخ این سوال می‌پردازیم:

طراحی سایت فقط این نیست که یک سایت را راه بیندازید و بروید پشت سرتان را هم نگاه نکنید. طراحی سایت پشتیبانی می‌خواهد، سئو می‌خواهد، نیاز دارد تا اگر تغییری در روال کار مد نظر داشتید، اگر توسعه‌ای نیاز بود کسی پای کار سایت تان باشد. وقتی طراحی سایت خود را به یک شخص واگذار می‌کنید طبیعاتا تا این اندازه پشتیبانی و پیگیری از حوصله شخصی که خودش پای کار است خارج است. نه به این دلیل که نخواهد، پیگیری و ارتباط با مشتری در تخصص او نیست. کار او کدنویسی است. اما در شرکت‌های معتبر یک شخص تحت عنوان مدیر روابط عمومی مسئول پاسخگویی به مشتریان است.

با این حساب اگر می‌خواهید از طراحی سایت خود سودی بدست بیاورید قدم اول را محکم بردارید. قدم اول طراحی سایت انتخاب یک شرکت معتبر است.

دیجی تک یک شرکت معتبر ارائه دهنده خدمات تحت وب است که چندین و چند سال است که به صورت حرفه‌ای کار طراحی سایت انجام می‌دهد. علاوه بر طراحی سایت خدماتی نظیر سئو سایت، تولید محتوا و طراحی اپلیکشن نیز از دیگر خدمات این مجموعه است.

سپردن کار طراحی سایت به چنین شرکتی قطعا انتخابی هوشمندانه و سودآور است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.