فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۶۲۴۵۵۸

طرح‌های ویژۀ داناپلاس ایرانسل برای آموزش آنلاین

طرح‌های ویژۀ داناپلاس ایرانسل برای آموزش آنلاین

با غیرحضوری شدن دوبارۀ بخشی از نظام تعلیم و تربیت کشور، پلتفرم آموزش آنلاین «داناپلاس» ایرانسل، طرح‌های متنوع خود برای مدارس و مراکز آموزشی را عرضه کرده است.

با غیرحضوری شدن دوبارۀ بخشی از نظام تعلیم و تربیت کشور، پلتفرم آموزش آنلاین «داناپلاس» ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، طرح‌های متنوع خود برای مدارس و مراکز آموزشی را عرضه کرده است.

همچنین این امکان برای متقاضیان فراهم شده است تا با فعال‌سازی طرح رایگان ۵ نفرۀ داناپلاس به مدت یک ماه، امکانات و ویژگی‌های این پلتفرم آموزشی را مشاهده و بررسی کنند.

دانا پلاس، ۱۴ مهرماه ۱۳۹۹، در آیین بهره‌برداری از طرح‌های ملی کشور، با حضور رئیس‌جمهوری و وزیر ارتباطات وقت، افتتاح شد. در جدیدترین رخداد نیز، دکتر عیسی زارع‌پور وزیر ارتباطات، ۹ آذر ۱۴۰۰، طی بازدید از ایرانسل، در حضور دکتر بیژن عباسی‌آرند مدیرعامل ایرانسل، با حضور سرزده در یکی از کلاس‌های در حال برگزاری در داناپلاس، با معلم و دانش‌آموزان حاضر در این کلاس گفت‌وگو و از آنان دربارۀ تجربه کاربری و مزایا و ویژگی‌های داناپلاس سؤال کرد. معلم و دانش‌آموزان این کلاس، از استفادۀ مداوم طی دو سال تحصیلی از این پلتفرم در دوران کرونا، اعلام رضایت کردند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.