کد مطلب: ۵۶۰۷۵۸

ستاره‌های فوتبال در اتاق بازرگانی تهران/ علی دایی کارت خود را تمدید می‌کرد

ستاره‌های فوتبال در اتاق بازرگانی تهران/ علی دایی کارت خود را تمدید می‌کرد

علی دایی که از سال ۱۳۸۸ از اتاق بازرگانی تهران برای فعالیت‌های اقتصادی خود کارت بازرگانی دریافت کرده است، برای تمدید اعتبار آن به اتاق تهران مراجعه کرد. برخی دیگر از فوتبالیست‌های مشهور نیز در این نهاد صنفی عضویت دارند.

به گزارش تجارت‌‌نیوز ، علی دایی که از سال ۱۳۸۸ از اتاق بازرگانی تهران برای فعالیت‌های اقتصادی خود کارت بازرگانی گرفته، برای تمدید اعتبار کارت خود به اتاق تهران مراجعه کرد تا مشکلات اداری تمدید کارتش را برطرف کند.

علاوه بر دایی تعداد دیگری از فوتبالیست‌های مشهور کشور از جمله کاپیتان‌های سابق تیم ملی فوتبال مانند محمد خاکپور، احمدرضا عابدزاده و افشین پیروانی نیز از اتاق تهران کارت بازرگانی دریافت کرده‌اند.

آقای گل فوتبال جهان با مراجعه به اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران برای تمدید کارت بازرگانی خود اقدام کرد. این اتفاق در حالی رخ داد که علی دایی در روزها و هفته‌های گذشته به دلیل نزدیک شدن و در نهایت رسیدن فوتبالیست مطرح پرتغالی، کریستیانو رونالدو، به رکورد تعداد گل‌های ملی‌ او در صدر اخبار ورزشی ایران و جهان قرار داشت. در حال حاضر علی دایی و کریستیانو رونالدو با به ثمر رساندن ۱۰۹ گل ملی در دنیا رکورددار هستند.

علی دایی نخستین بار در سال اردیبهشت ما ۱۳۸۸ برای دریافت کارت بازرگانی به اتاق تهران مراجعه کرد و این حضور او به واسطه اخبار حاشیه‌ای پیرامون او بسیار جنجالی شد.

او حدود یک ماه قبل از حضور در اتاق تهران از سرمربی‌گری تیم ملی اخراج شده بود؛ اخراجی که بسیاری از جمله خود او آن را نه به دلایل فوتبالی که به دلایل سیاسی و خواست رئیس وقت دولت می‌دانند. حضور دایی پس از بیش از یک ماه بی‌خبری در اتاق تهران برای دریافت کارت بازرگانی توجه بسیاری از رسانه‌ها را به خود جلب کرد.

علی دایی که فعالیت‌های اقتصادی زیادی در حوزه‌های مختلف از صنعت پوشاک و البسه ورزشی گرفته تا طلا و جواهر دارد، دوباره برای تمدید کارت بازرگانی خود که چند سالی فاقد اعتبار بود به اتاق بازرگانی تهران مراجعه کرد تا با تکمیل مدارک و رفع اشکالات پرونده‌اش، دوباره کارت بازرگانی خود را به جریان بیندازد.

سابقه حضور فوتبالیست‌های کشورمان در اتاق تهران برای دریافت و تمدید کارت بازرگانی محدود به علی دایی نیست و احمدرضا عابدزاده، محمد خاکپور، علیرضا منصوریان، افشین پیروانی و …. نیز در مقاطعی عضو جامعه فعالان اقتصادی بخش خصوصی بوده و فعالیت‌هایی در این حوزه داشته‌اند.

منبع: اتاق بازرگانی تهران

مهم‌ترین اخبار حوزه اجتماعی و سیاسی را در صفحه جامعه تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.