کد مطلب: ۵۶۳۴۰۶

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

فروش ۲۰۷ با اقساط ۵.۵ میلیونی! / شرایط خرید برای چه کسانی فراهم است؟

فروش ۲۰۷ با اقساط ۵.۵ میلیونی! / شرایط خرید برای چه کسانی فراهم است؟

قیمت پژو ۲۰۷ در بازار آزاد بین ۳۰۰ تا ۴۰۰ میلیون تومان است. بسته به مدل خودرو و امکانات آن. اما حالا برخی از سایت‌ها، این خودرو با به صورت اقساطی و با تحویل فوری می‌فروشند. اما شرایط چیست و چه کسانی می‌توانند آن را بخرند؟ 

به گزارش تجارت‌نیوز ، قیمت خودرو در بازار ایران مدام در حال افزایش است. طرح‌های پیش‌فروش ایران خودرو و سایپا منتقدان بسیاری دارد. چراکه تحویل خودروهای پیش‌فروش شده اصولا یک ساله است و قیمت قطعی خودرو هم مشخص نیست.

بسیاری می‌گویند در طرح‌های فروش این دو خودروساز ثبت‌نام کرده‌اند، اما یا هیچ‌گاه خودرویی به نام آنها نشده یا اینکه مدتی از زمان تحویل خودرو گذشته و آنها خودرویی دریافت نکرده‌اند. اما گلایه مهم‌تر این است که خریداران نمی‌دانند در نهایت قیمت خودرویی که سال آینده تحویل می‌گیرند چقدر می‌شود.

در کنار این شیوه فروش، برخی از سایت‌های فروش خودرو، خودروی اقساطی می‌فروشند. خریداران باید بخشی از قیمت خودرو را پرداخت کنند و مابقی آن را در قالب اقساط ۱۲ تا ۳۶ ماهه بپردازند.

در این طرح پژو ۲۰۷ دنده‌ای، پژو ۲۰۷ دنده‌ای پانورما و پژو ۲۰۷ اتوماتیک به فروش می‌رسد.

یکی از نکات مثبت خرید اقساطی خودرو این است که پرداخت وجه همزمان با تحویل خودرو است. یعنی تحویل فوری است و اینکه قیمت قطعی خودرو از همان ابتدا مشخص است.

یکی از خودروهایی که اکنون به صورت اقساطی فروش می‌رود، سه مدل پژو ۲۰۷ است. در طرح فروش اقساطی پژو ۲۰۷ افراد باید بسته به مدل انتخابی خود مبلغ ۱۵۰ تا ۲۲۰ میلیون تومان را هنگام تحویل خودرو بپردازند و مابقی را به صورت اقساط. اقساط پژو ۲۰۷ بین ۵.۵ تا ۱۸.۵ میلیون تومان است.

Screen Shot 1400 04 20 at 15.39.24

قدرت خرید پایین، قیمت خودرو بالا!

به عبارتی می‌توان گفت افزایش قیمت خودرو در چند سال گذشته چنان بوده که بسیاری نه توان خرید نقدی خودرو را دارند و نه خرید اقساطی آن را. چراکه در کمترین حالت افراد باید برای خرید پژو ۲۰۷ ۱۵۰میلیون نقد بدهند و ماهانه ۵.۵ میلیون تومان!

این رقم اما از حداقل حقوق مصوب سال جاری هم بیشتر است. به عبارتی یک حداقل‌بگیر باید ماهانه بیش از یک میلیون تومان به کل حقوق خود اضافه کند تا بتواند اقساط این خودرو را بدهد.

ناگفته پیداست که پرداخت اقساط ۱۰ تا ۱۸ میلیون تومانی فقط برای برخی از افراد میسر است و این امکان برای همه وجود ندارد. ارزانترین خودروی اقساطی که افراد می‌توانند بخرند، پراید است که با پرداخت ۶۵ میلیون تومان نقد و اقساط ۲.۵ میلیون تومانی ماهانه بتوانند یک خودرو بخرند!

از کجا می‌توان خودروی قسطی خرید؟ برخی از سایت‌ها و شرکت‌های فروش اقساطی خودرو وجود دارد که متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سایت این شرکت‌ها، خودروی اقساطی بخرند. برای اطلاع از شرایط خرید به سایت مبین خودرو و سایا خودرو مراجعه کنید.

اطلاعات لازم برای خرید پراید با اقساط کم را در لینک زیر بخوانید:

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • محمد

    نه به خرید خودرو اینا فقط برای سرکیسه کردن مردم آمدن مردم را بیچاره کردن قیمت خودرو از سال ۱۳۹۰ تا ۱۴۰۰ ده برابر شده اگر تحریم هستید چرا تولید میکنید و ده برابر میفروشید وظلم میکنید اینها از تحریم سود میبرند وفقط مصرف کننده متضرر میشوند فقط یکبار برای همیشه هرچیزی گران شد تحریم کنیم و نخریم همه چیز درست میشه

  • ناشناس

    ارزون بدین خریدارشیم??

  • ناشناس

    افتضاح..
    البته تا اندازه ای راست میگن دخل و خرجشون باز هم باهم نمیخونه..الان آمار نیروهای ایران خودرو رو بگیرن میبینی شاید یک سومشون نیروی خط تولید و فعال مفید به فایده هستن!! شاید غلو باشه چون خودم ندیدم اما شنیدم از یکی که رفت و امدی داشته به سایپا یا همین ایران خودرو،میگفت یسری اونجا ول معطلن و فقط حقوق میگیرن حتی میگفت یسری اصلا نیستن اما حقوق میگیرن..حقوقاشون هم که..
    امیدوارم اینقدر دیگه راست نباشه که اگه باشه بخور بخوریه..اونم از جیب ملت بیچاره!

  • ناشناس

    این قیمت هارو من میبینم فک میکنم احساس میکنم من تو یکشور دیگه زندگی میکنم ماهی ۱۳ میلیون کدوم کارمند میتونه بده

    • ناشناس

      کارمند مشکلی نداره ولا

  • ناشناس

    از ماست که برماست
    اینو نخر اونو نخر
    آخرش میبینید۱عده ساده بدبخت تو صف مرغ وایسادند
    شما دارید میبینید مردم چطور حمله میکنند برا ثبت نام خودرو!!!عجب نداره ک
    وتازمانیکه اینجور افراد هستند این دوشرکت که هیچ
    هیچ چیزی تو این مملکت ارزان بشو نیست ونخواهد شد

    • M

      اتفاقا چند سال پیش که کمپین نه به خرید خودرو بود و رنو تندر ۳۰ میلیون بود من اشتباه کردم و نخریدم ،ارزون نشد که هیچی حالا ۱۰ برابر هم شده قیمت و بی ماشین موندم!روشون بیشتر از از این حرف هاس!مردم ماشین نخرند هم باز گرون می کنند!?

  • ناشناس

    سلام نون شب نداریم حالابرسه ماشین بخریم خداکنه همه داشته باشندبخرند این آرزوی بزرگه منه

  • میلادفتح الهی اندیمشکی

    روحانی مچکریم??

  • محمد

    اگر 150میلیون داشتم ایران نبودم ?

  • ناشناس

    بابا جمع کنید بساطتونو. فقر مردم دامنگیر همتون میشه.جیب ملتو خالی کردید.پراید آشغالو کردید ۱۰۰ میلیون.پولدارا که این ماشینارو طرفش نمیرن.حالا بیایید شرایطی یا اقساط بلند و کوتاه بدید.درامد که پایینه خرج زندگی که بالاست از کجا داریم بخریم.خدا خونه ظلمتونو بسوزنه.

  • ناشناس

    چکنیم بابا چاره ای هست