کد مطلب: ۴۶۰۶۵۱

نمایندگی هایک ویژن اقدام به فروش محصولات اقتصادی هایک ویژن کرد

نمایندگی هایک ویژن اقدام به فروش محصولات اقتصادی هایک ویژن کرد

دوربین‌های مدار بسته تولیدی شرکت هایک ویژن رده‌ها و قیمت‌های متفاوتی را در بر می‌گیرند. در این مقاله اقتصادی‌ترین دوربین‌های این برند، در انواع مختلف موجود در بازار معرفی شده است.

هایک ویژن را می‌توان برترین تولیدکننده دوربین‌های مداربسته در ایران نامید. این برند با اتکا به کیفیت بالای محصولات خود و در این حال قیمت‌های مناسبی که محصولات خود را به بازار عرضه کرده است توانسته است بازار بسیار مناسبی را برای خود به دست بیاورد. تا جایی که می‌توان گفت تقریبا با اختلاف دو برابری موفق‌ترین برند در فروش دوربین‌های مدار بسته در سراسر جهان است.

دوربین‌های تولیدی شرکت هایک ویژن رده‌ها و قیمت‌های متفاوتی را در بر می‌گیرند (تنوع بسیار زیادی از دوربین‌های توربو اچ‌دی و تحت شبکه). ما در این مقاله قصد داریم تا با معرفی انواع این دوربین‌ها اقتصادی‌ترین دوربین‌های این برند را در انواع مختلف موجود در بازار به شما معرفی نماییم. با ما همراه باشید.

اقتصادی ترین دوربین توربو اچ‌دی هایک ویژن؛ مدل DS-2CE16D0T-IF

دوربین مداربسته توربو اچ‌دی هایک ویژن سری جدید دوربین‌های هایک ویژن است که این شرکت این دوربین‌ها را برای جایگزینی دوربین‌های آنالوگ موجود در بازار با تکنولوژی HD-TVI به بازار و در نمایندگی هایک ویژن خود عرضه کرده است. این سری از دوربین مداربسته با قیمتی بسیار کمتر از دوربین‌های تحت شبکه در بازار موجود هستند.

به نوعی دوربین مداربسته توربو اچ‌دی رقیب دوربین مداربسته نحت شبکه در بازار دوربین‌های مداربسته سیستم‌های حفاظتی است. به نوعی این دوربین‌ها سری پیشرفته و با کیفیت‌تر دوربین مداربسته آنالوگ بازار هستند.

ویژگی‌های دوربین مداربسته توربو اچ‌دی هایک ویژن است که باعث می‌شود تا در رقابت با دوربین‌های تحت شبکه بازار بهتری را داشته باشد. این ویژگی‌ها عبارتند از:

کیفیت تصویر

دوربین مداربسته توربو اچ‌دی بر خلاف دوربین‌های مداربسته آنالوگ که معمولا در رنج کیفیتی کوچک ۰.۴ تا ۱ مگاپیکسل را در بر می‌گرفتند، دوربین‌هایی را در بازه‌های ۲ تا ۸ مگاپیکسل در بر می‌گیرند که دست مشتری را تا حد زیادی باز می‌گذارند. این دوربین‌های دو، سه، چهار، پنج و هشت مگاپیکسلی از کیفیت بالایی برخوردارند و دقیقا تصاویر را با کیفیت مورد انتظار نمایش خواهند داد.

سهولت استفاده

نصب دوربین مداربسته توربو اچ‌دی هایک ویژن همچون دوربین‌های آنالوگ از طریق کابل ترکیبی فراهم است.

البته دستگاه‌های سری جدید این مجموعه از تکنولوژی PoC برخوردار است که این قابلیت را برای کاربران فراهم می‌کنند تا دوربین‌ها را از طریق یک کابل تک‌پورت که در زمان واحد توانایی انتقال قدرت و تصویر را دارد فراهم می‌کند.

از دیگر ویژگی‌های دوربین مداربسته توربو اچ‌دی هایک ویژن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • ویژگی AcuSense دوربین مداربسته توربو اچ‌دی هایک ویژن
  • تکنولوژی ColorVu

IMG 20200705 090905

دوربین مدار بسته هایک ویژن مدل DS-2CE16D0T-IF

دوربین مدار بسته هایک ویژن مدل DS-2CE16D0T-IF از پرفروش‌ترین محصولات سری توربو اچ‌دی کمپانی هایک ویژن می‌باشد که از کیفیت و قیمت مناسبی برخوردار است.

تعداد پیکسل‌های افقی این دوربین ۱۹۲۰ پیکسل و عمودی ۱۰۸۰ پیکسل می‌باشد.

حاصل ضرب این دو عدد در هم کیفیت ۲ مگاپیکسل یا به اصطلاح (۱۰۸۰P) را تشکیل می‌دهد.

ولتاژ ورودی این دوربین بین ۱۰ تا ۱۴ ولت است.

دوربین مدل DS-2CE16D0T-IF جریان مصرفی برابر با ۱ یا ۲ امپر از نوع جریان ثابت DC و مصرف برقی برابر با ماکسیمم ۴ وات را نیز دارد.

نحوه اتصال دوربین هایک ویژن مدل DS-2CE16D0T-IF به دستگاه DVR از طریق کابل کواکسیال یا ترکیبی (RG59) به متراژ حداکثر ۳۰۰ متر و از طریق فیش BNC می‌باشد.

دوربین مدار بسته هایک ویژن مدل DS-2CE16D0T-IF مجهز به قابلیت BLC (یکسان کردن تضاد نوری در محیط‌های روشن و تاریک)

و قابلیت DWDR (جمع کردن نور زیاد به صورت دیجیتال)

و DAY/NIGHT ( تنظیم نور در شب و روز ) می‌باشد.

فاصله کانونی لنز دوربین مدل (DS-2CE16D0T-IF (2.8 میلی‌متر می‌باشد که زاویه دید برابر با ۱۰۶ درجه را تشکیل می‌دهد که نقطه کور تصویر را به مقدار شدیدی کاهش داده و در تعداد دوربین مصرفی نیز به صرفه می‌باشد.

تعداد LEDهای دوربین هایک ویژن مدل DS-2CE16D0T-IF ۲۴ عدد می‌باشد.

دوربین مداربسته هایک ویژن مدل DS-2CE16D0T-IF برد دید در شبی برابر با ۲۰ متر مربع را پوشش می‌دهد.

دوربین مدل DS-2CE16D0T-IF همچنین از قابلیت DNR (کاهش نویز در شب) نیز پشتیبانی می‌کند.

مشخصات فیزیکی دوربین مدار بسته هایک ویژن مدل DS-DS-2CE16D0T-IF

بدنه دوربین مداربسته هایک ویژن مدل DS-2CE16D0T-IF تشکیل شده از فلز است. این دوربین مقاوم در برابر باراندگی و گرد و خاک یا به اصطلاح استاندارد (IP66) و مناسب برای نصب در محیط‌های بیرونی است.

این دوربین در رنج قیمتی ۴۰۰ تا ۵۰۰ هزار تومان در بازار به فروش می‌رسد.

IMG 20200705 090950

اقتصادی‌ترین دوربین تحت شبکه هایک ویژن؛ مدل DS-2CD1023G0-I

در گذشته تنها دوربین‌های مداربسته آنالوگ برای سیستم‌های حفاظتی استفاده می‌شد اما امروزه با تنوعی که دوربین‌های مداربسته تحت شبکه در رمزگذاری‌ها، کیفیت‌های تصویر و چندین مورد دیگر ارائه می‌کنند توانسته جای دوربین‌های آنالوگ را در بازار بگیرد. در حال حاضر دوربین‌های مداربسته تحت شبکه از ۰٫۳ تا ۲۹ مگاپیکسل در بازار تجهیزات حفاظتی دنیا موجود هستند.

به نوعی این دوربین‌ها را می‌توان به دو دسته از لحاظ ثبت و ذخیره تصاویر تقسیم‌بندی کرد. دسته اول دوربین‌هایی هستند که برای ذخیره تصاویر به طور قطع به یک سیستم مرکزی (nvr) لازم دارند اما برخی از این دوربین‌ها دارای رم بوده و می‌توانند تصاویر را در رم خود بدون نیاز به nvr ذخیره نمایند.

در ابتدای امر که این دوربین ها به بازار آمده بودند از آنجایی که پهنای باند اینترنت در سراسر جهان پایین بود اختلاف زمانی بسیار زیادی برای تصویرها مشاهده می‌شد اما با مرور زمان و افزایش سرعت اینترنت در سرتاسر جهان این مشکل تا حدودی از بین رفت.

مزایای دوربین تحت شبکه

دوربین تحت شبکه برخلاف دوربین‌های آنالوگ که برای انتقال تصاویر به کابل‌ها نیاز دارند این اطلاعات را از طریق شیکه اینترنت جابجا می‌کنند.

دوربین تحت شبکه این قابلیت را دارد تا صدا ی دو طرفه را از طریق شبکه جابجا نمایند. به نوعی دوربین مداربسته تحت شبکه این قابلیت را دارد تا مانند یک تلفت همراه عمل نماید. (به طور مثال مدیر مجموعه می‌تواند از طریق دوربین‌های آی‌پی با کارکنان ارتباط برقرار کند.)

استفاده از شبکه‌های اینترنتی از جمله وایفای و شبکه‌های موبایلی یکی از ویژگی‌های مهم دورین مداربسته تحت شبکه است.

هوش مصنوعی یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های دوربین تحت شبکه است. این ویژگی در برخی از موارد به کاربر کمک می‌کند تا برخی از فرآیندهای شناسایی را به کمک سیستم‌های هوشمند به انجام رساند.

انتقال داده‌ها در دوربین تحت شبکه از طریق پروتکل‌های WPA یا WPA2, TKIP یا AES انجام می‌شود که این ویژگی باعث می‌شود تا این دوربین‌ها بتوانند امنیت بسیار خوبی را از طریق شبکه برای کاربران خود فراهم نمایند.

این دوربین‌ها انتقال برق و تصویر را تنها با یک کابل که از تکنولوژی Power over Ethernet (PoE استفاده می‌کند به انجام می‌رساند.

دوربین مدار بسته هایک ویژن مدل DS-2CD1023G0-I

دوربین مدار بسته هایک ویژن مدل DS-2CD1023G0-I از پرفروش‌ترین محصولات سری تحت شبکه کمپانی هایک ویژن می‌باشد که از کیفیت و قیمت مناسبی برخوردار است.

تعداد پیکسل‌های افقی این دوربین ۱۹۲۰ پیکسل و عمودی ۱۰۸۰ پیکسل می‌باشد.

حاصل ضرب این دو عدد در هم کیفیت ۲ مگاپیکسل یا به اصطلاح (۱۰۸۰P) را تشکیل می‌دهد.

ولتاژ ورودی این دوربین بین ۱۰ تا ۱۴ ولت است.

دوربین مدل DS-2CD1023G0-I جریان مصرفی برابر با ۱ یا ۲ آمپر از نوع جریان ثابت DC و مصرف برقی برابر با ماکسیمم ۴ وات را نیز دارد وهمچنین از قابلیت POE نیز برخوردار می‌باشد.

نحوه اتصال دوربین هایک ویژن مدل DS-2CD1023G0-I به دستگاه NVR هایک ویژن از طریق کابل شبکه یا CAT6 به متراژ حداکثر ۲۰۰ متر و از طریق سوکت شبکه RG 45 می‌باشد.

دوربین مدار بسته هایک ویژن مدل DS-2CD1023G0-I مجهز به قابلیت BLC (یکسان کردن تضاد نوری در محیط‌های روشن و تاریک) و قابلیت DWDR (جمع کردن نور زیاد به صورت دیجیتال) و DAY/NIGHT (تنظیم نور در شب و روز) می‌باشد.

فاصله کانونی لنز دوربین مدل (DS-2CD1023G0-I (2.8 میلی‌متر می‌باشد که زاویه دید برابر با ۱۰۶ درجه را تشکیل می‌دهد.

که نقطه کور تصویر را به مقدار شدیدی کاهش داده و در تعداد دوربین مصرفی نیز به صرفه می‌باشد.

دوربین مداربسته هایک ویژن مدل DS-2CD1023G0-I برد دید در شبی برابر با ۳۰ متر مربع را پوشش می‌دهد.

دوربین مدل DS-2CD1023G0-I همچنین از قابلیت DNR (کاهش نویز در شب) نیز پشتیبانی می‌کند.

برای خرید محصولات می‌توانید با شماره ۰۲۱۶۶۹۷۶۲۳۳ تماس حاصل نمایید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.