خبر فوری:

کد مطلب: ۴۸۵۱۶۱

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

در فصل سرما فروش پکیج سهمیه‌بندی شد

در فصل سرما فروش پکیج سهمیه‌بندی شد

در فصل سرما فروش پکیج سهمیه‌بندی شد. رئیس اتحادیه فروشندگان شوفاژ گفته است: «با توجه به اینکه در فصل سرما تقاضا برای خرید پکیج بالا گرفته، فروش پکیج در بازار ساماندهی و مشروط شده است.»

به گزارش تجارت‌نیوز ، مشاهدات از بازار لوازم گرمایشی و سرمایشی حاکی از این است که پکیج سهمیه‌بندی شده است! در همین رابطه رئیس اتحادیه فروشندگان شوفاژ و تهویه مطبوع محدودیت فروش پکیج را تائید کرد و و در این رابطه گفت:«برای فروش پکیج محدویت برای نمایندگی‌ها و سپس مصرف‌کنندگان گذاشته‌اند.»

محمدباقر معتمد در پاسخ به این پرسش که آیا پکیج سهمیه‌بندی شده است؟ به تجارت‌نیوز گفت: با توجه به اینکه در فصل سرما تقاضا برای خرید پکیج بالا گرفته است فروش پکیج در بازار ساماندهی شده است. با همکاری کارخانه‌ها، اتحادیه و نمایندگی‌های فروش پکیج مشروط شد. یعنی دریافت‌کنندگان پکیج یا باید مستندات لازم را برای خرید این کالا به نمایندگی‌ها نشان دهند که با تطبیق این مستندات پکیج به متقاضی ارائه می‌شود. همچنین در این مسیر وضعیت نمایندگی‌ها از دریافت پکیج کارخانه‌ها نیز کنترل می‌شود.

پکیج چگونه به دست مصرف‌کننده واقعی می‌رسد؟

این مسئول صنفی اضافه کرد: برای راستی‌آزمایی و کنترل بازار پکیج از نمایندگی‌ها وضعیت فروش آنها را می‌‎خواهیم. چنانچه نمایندگی‌ها سهمیه قبلی‌شان را فروخته باشند باید مدارک لازم (ارائه کارت نصب) را به کارخانه‌ها تحویل دهند. در غیر این صورت اگر مدارکی ارائه نشود از ماه‌های آینده سهمیه جدید به نمایندگی‌ها تعلق نمی‌گیرد.

او اظهار کرد: با اجرای این طرح به دنبال آن هستیم که در این فصل سرما پکیج‌ها به دست مصرف‌کننده واقعی برسد و در این شرایط بازار وسایل گرمایشی گرفتار دلال‌ بازی نشود.

معتمد در پاسخ به این پرسش که پکیج چطور به دست مصرف‌کننده واقعی می‌رسد؟ گفت: آدرس منزل افراد را برای فروش پکیج دریافت می‌شود، نصاب به همراه خریدار به محل مورد نظر مراجعه می‌کند و در این شرایط پکیج به این افراد فروخته می‌شود.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    چرت گفته این مسول بی کفایت.در مشهد همه نمایندگی ها شدن دلال و پکیچ را بیش از قیمت معمول میفروشن و یا رادیاتور را با قیمت چند برابر ملزم به خرید میکنن.

  • ناشناس

    همشون کلاهبردارن

  • مرتضی

    تو مشهد کل نمایندگی های فروش شدن دلال پکیچ

  • ناشناس

    زنگ زدم شرکت بوتان گفت ثبت نام کنید۳ماه بعدتحویل به قیمت روز رفتم از بازار خریدم خیلی راحت اما ۳میلیون گرونتر الا برکت الله

  • ناشناس

    بابا این خبرا نیست پکیج تو بازار پره

    • کیوان یوسفی

      آره ولی با قیمت فضایی. نمایندگی ها با قیمت کارخونه میگیرن میدن بازار آزاد .

  • شیری

    سلام کجا باید ثبت نام کنیم لطفا اطلاع بدین خیلی نیاز داریم نمی توانیم. پیدا کنیم

  • درگل مانده

    به شرفت قسمت میدم ،منتشرش کن.اگه دلسوزمردمی ومیخوایی درست بشه منتشرش کن.دمت گرم

  • محمد

    سلام هموطن وقتی هیچ نظارتی نباشه همین میشه بورسش خیابان طالقانی هستش هرچقدر بخوای بهت میده با قیمتی که خودشو ن میخوان. مثل خودروسازها ماشین بیرون نمیدن بازار سیاه درست کردن واثه خودشون.اینا هم از اونا یاد گرفتن الان هم همه ازهم درحال سبقت گرفتن هستن تو گرون کردن اجناس شون اگه تو رئیس اتحادیه هستی نظارت کن ببین چرا جنس بیرون نمیدن. چون ارزون خریدن میخوان پور ترین قیمتشو بفروشن تا وقتی به هم ظلم کنیم وضعمون همین هست

  • کیوان یوسفی

    سلام. من 4 ماهه. تو یک نمایندگی تو نوبت هستم برای خرید پکیج. اگر از همین امروز حساب کنین میشه تقریبا اواخر تیرماه. این همه دروغ برای چی. بگین کل این سیستم درست کردن پکیج وارداتی و اینجا فقط سرهم میشه خلاص الان هم تحریم خستیم قطعه نمیاد چرا دروغ میگین.

  • ناشناس

    سلام چطور باید ثپت نام کرد لطفا راهنمایی کنید