خبر مهم:

کد مطلب: ۵۶۶۰۰۴

فیلم مسابقه کیمیا علیزاده و ناهید کیانی / حساس‌ترین رقابت روز سوم المپیک

فیلم مسابقه کیمیا علیزاده و ناهید کیانی / حساس‌ترین رقابت روز سوم المپیک

ساعت ۵.۳۰ دقیقه صبح امروز سوم مرداد ماه،ناهید کیانی از ایران در وزن ۵۷- کیلوگرم به مصاف کیمیا علیزاده از تیم پناهندگان المپیک رفت اما در نهایت کیمیا علیزاده با نتیجه ۱۸ بر ۹ کیانی را شکست داد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، ناهید کیانی نماینده تکواندو ایران در اولین مبارزه خود در المپیک۲۰۲۰ برابر کیمیا علیزاده با نتیجه ۱۷ بر ۸ شکست خورد.

ناهید کیانی نماینده -۵۷ کیلوگرم تکواندو کشورمان بود که در اولین مبارزه خود در المپیک۲۰۲۰ برابر کیمیا علیزاده نماینده تیم پناهندگان المپیک با نتیجه ۱۸ بر ۹ شکست خورد و در صورت راهیابی علیزاده به فینال او در جدول شانس مجدد حضور پیدا می‌کند.

نکته جالب این مسابقه این بود که دو تکواندوکار ایرانی به مصاف هم رفته بودند. دو فردی که یکی با پرچم پناهندگان مسابقات توکیو شرکت کرده و دیگری با پرچم ایران. به عبارتی دو تکواندوکار ایرانی به مصاف هم رفتند که نتیجه به نفع کیمیا علیزاده تمام شد.

پس از پایان مبارزه، کیمیا علیزاده به سراغ مهرو کمرانی مربی سابق خود و مربی ناهید کیانی رفت و او را در آغوش گرفت. دو ورزشکار پس از مسابقه هیچ‌کدام حاضر به گفت‌وگو با رسانه‌ها نشدند.

پیش از این هم بسیاری می‌گفتند ناهید کیانی شانس چندانی برای پیروزی در این دیدار ندارد. زیرا او شرایط چندان خوبی در رنکینگ جهانی ندارد و به همین دلیل در میان همه نفرات حاضر در این وزن در رده آخر قرار گرفته است.

ناهید کیانی پیش از این برنده مدال طلای بازی‌های کشورهای اسلامی و مدال برنز بازی‌های آسیایی بوده است و تنها زنی است که توانسته سهمیه بازی‌های المپیک را کسب کند.

اما کیمیا علیزاده در مسابقات ریو ۲۰۱۶ برنده مدال برنز شد. او تنها مدال تاریخ ورزش زنان ایران را کسب کرده است اما امسال از تیم پناهجویان در این مسابقات شرکت کرده است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    شانسی برد

  • ناشناس

    کیمیا تلاششوکرد فقط حیف

    • ناشناس

      حقش نبود سهمیه الکی گرفته بود

  • محمد

    برد و باخت و کار ندارم به هر حال توانشو داشته تونسته پیروز شده
    ولی خوب پیروزی همه چیز نیست ایرانی بودن لیاقت میخواست که کیمیا علیزاده با وجود بردش اما این لیاقت رو نداشت که ایرانی باشه
    زنده باد خانم کیانی انشالله موفق باشی همیشه

  • پریا

    لدفا اشتباه نکنید اینایی ک اومدن نظر میدن و قضاوت میکنن نود درصدشون ورزشکار هم نیسدن یکیشون ک میگ شانسی برد???کیمیا در برابر اسرائیل بازی داشت و مسئولین بهش اخطار دادن ک اگ بازی کنی تیم میوفدی بیرون…دلشون برای ی ورزشکار ایرانی نسوخت؟واقعا میدونین چقدر سخته زحمت بکشی و نزارن؟بهترین کارو کرد رفت پناه جو شد دمش گرم قشنگ اسفالت کرد ایرانو…همین ک مصاحبه نکرد و غیراخلاقی ادامه نداد خودش گویای همچی هس…هرکسی حق داره پیشرفت کنه و قضاوت واقعا بیجائه تو این مورد…یاعلی

  • امیر

    درود به خانوم کیمیای گرامی.بهترین هارو واسشون آرزو میکنم.با مبارزه خوبشون و برنده شدن خیلی چیزها رو ثابت کرد.میتونم بگم.آفرین.آفرین و آفرین

  • ناشناس

    زنده باد خانم کیانی

  • ناشناس

    زنده باد ایران و ایرانی
    ننگ بر آدمی که این همه از این مملکت استفاده برد این خانم علیزاده خونه هم نداشت مستاجر بود بهش خونه دادن ماشین دادن 110 سکه دادن کلی جایزه حالا گذاشت رفت اگه پول این مملکت نبود الان ته خیابونهای کرج دستفروشی میکرد الان رفت آلمان!!! البته آلمان هم هنوز بعد دو سال بهش شهروندی نداده و الان بی وطن است.
    اگه از هر کی حمایت نکردن از این علیزاده خیلی حمایت کردن و بهش جایزه و هدیه دادن چون شنیدم پدرش خیلی خوب و صریح از دولت خونه و ماشین خواست که بهش دادن ، حرومش باشه.
    بعد از رفتن از ایران خیلی شانس نیورد و حتی نتونست سهمیه المپیک بگیره ولی با سیاسی کاری بهش سهمیه بی وطن دادن و چون محق این سهمیه نبود زارت باخت 🙂 🙂 🙂

    • ناشناس

      احسنت

    • ناشناس

      باخت ؟ با نتیجه ۱۸ بر ۹ خانم کیانی رو شکست داد

    • ناشناس

      در نهایت باخت و هیچی نگرفت

    • الیا

      بنظرمن کارش عالی بودهیچ ایرادی نداشت بغیه ورزشکاراچی چرارفتن همه بی عقل بودنند شماعاقل عه عجب..همه نخبه ها چرادارن میرن احتمالا اوناهم خنگ بودنند نه.اون جودوکار یاشناگرووووو…

    • الیا

      دم کیمیاگرم کارش عالی بود

  • ابی

    دو قهرمان از کشور عزیز ایران .اما ..

  • ناشناس

    سلام به تمام هموطنان عزیز،،بنده خودم از تکواندو کاران قدیمی هستم که به دلایلی چندین سال هست که ورزش رو کنار گذاشتم،اما دنبال میکنم اخبار مسابقات رو،،به نظر مبارزه خانم علیزاده در حد المپیک نبود،برعکس خانم کیانی خیلی جنگنده وبا تکنیک بودن،،قشنگ مشخص بود که داوری داره به نفع خانم علیزاده میگیره،، در زمان ما که مسابقه میدادیم،به این نوع مبارزه کردن مثل خانم علیزاده میگفتم بچه بازی،،البته قصدم توهین نیست،،ولی در کل خانم علیزاده چیزی در چنته نداشت

  • الهام شهیدی

    سلام کیمیا علیزاده بهترین تکواندو هستش تو جهان افتخار میکنم که کیمیا علیزاده همیشه سلامت وشاد باشدانشالله