کد مطلب: ۵۰۰۸۲۷

گفتگوی تجارت‌نیوز با نایب رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی:

قاچاق به یخچال هم رسید / یخچال‌های کره‌ای در بازار گارانتی ندارند!

قاچاق به یخچال هم رسید / یخچال‌های کره‌ای در بازار گارانتی ندارند!

نایب رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی می‌گوید: لوازم خانگی کره‌ای خدمات پس از فروش و گارانتی ندارد. درصد کمی از مردم این یخچال‌های کره‌ای را با گارانتی‌های متفرقه می‌خرند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، به دلیل افزایش قیمت کالاها تقاضا در بازار لوازم خانگی کم شده است. برخی با وجود اختلاف قیمت‌ها بین لوازم خانگی داخلی و خارجی ترجیح‌شان خرید لوازم خانگی خارجی است. با این حال آیا تولیدکنندگان داخلی پاسخگوی نیاز متقاضیان هستند؟

به گفته نایب رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی، هر چه به انتهای سال نزدیک می‌شویم تولید لوازم خانگی بیشتر می‌شود. با توجه به نوسان ارزی که وجود دارد مردم توقع دارند قیمت کالا ارزان شود در حالی که چنین اتفاقی نخواهد افتاد.

محمد حسین اسلامیان معتقد است: تولیدکنندگان سه مدل ساید باید ساید ایرانی تولید می‌کنند. این یخچال نیاز بازار را در مدل‌های مختلف تامین می‌کند. غیر از این ساید باید سایدهای ایرانی، برخی یخچال‌های دیگر هستند که از طریق شبکه قاچاق تامین می‌شوند که ترجیح برخی خریدن یخچال‌های کره‌ای است.

نایب رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی در توصیه‌ای به مردم گفت: لوازم خانگی کره‌ای خدمات پس از فروش و گارانتی ندارد. برخی مردم برای خرید جهیزیه با آگاهی به اینکه این کالاها خدمات پس از فروش و گارانتی ندارند باز هم برندهای کره‌ای را از شبکه قاچاق می‌خرند.

اسلامیان اظهار کرد: چنانچه یخچال‌های ساید باید ساید کره‌ای در بازار پیدا شود، این یخچال‌ها بدون ضمانت است. متاسفانه درصد کمی از مردم این یخچال‌های کره‌ای را با گارانتی‌های متفرقه می‌خرند؛ این در حالی است که در بازار تمام برندهای کره‌ای از شبکه قاچاق تهیه می‌شود.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    به اسم تولید داخل به کام جیب آقایون. چرا باید جنس ایرانی هم قیمت جنس بقول شما کره ایی با کیفیت بهتر باشه؟ خودتونم میدونید داستان چیه. ارزان کنند.

  • ناشناس

    قاچاق؟ حق مردم استفاده از جنس خوب هست نه جنس گران به درد نخور همیشه خراب

  • HD

    قاچاق نیست . تجارت باید باشه برای همه .
    من اخیرا یخچال فریزر اسنوا گرفتم اونم به چه قیمتی بالایی . یعنی نیاز داشتم که گرفتم .
    خدا ازشون نگذره که از ۲۴ ساعت ۲۲ ساعت موتورش روشنه و صدای پق و پوق میده و مثل صدای ماکروفره صدای موتورش .
    شرکتشون هم جواب میده که آقا جنس ایرانیه دیگه چه انتظاری دارید . فقط قالب بدنه رو از قبل از تحریم اینا کپی دارند .
    خلاصه اگر بتونید بیشتر هزینه کنید حتما جنس با کیفیت بگیرید حتی بدون گارانتی . چون آنقدر اونا با کیفیتن که نیاز به گارانتی ندارند .
    از ما گفتن بود .

  • HD

    دست مردم و خوب و زحمت کش جنوب هم درد نکنه که با زحمت و در گرما و شرجی برای امرار معاش با طی کردن مسیر طولانی و مواج دریا ، جنس با کیفیت و قیمت مناسب را برای مردمان داخل کشور تهیه و فراهم میکنند .
    بهترین ها را باید داشت . نه اینکه پولی را که با زحمت بدست آورده ایم را بدهیم جای جنس بی کیفیت و گران و کپی برابر غیر اصل .

  • ناشناس

    والا جنسای ایرانی اگر دولت به فکر مردم بود باید حداقل به اونایی ک تازه ازدواج کردن با کمترین قیمت میفروخت نه اینکه هر روز بالا و بالا تر میره مردم مجبور میشن یا نخرن یا دست دوم جنس خارجی بگیرن تا براشون کار کنه

  • یلدا

    منم جنس کره ای دوست دارم یعنی گارانتی هم نداشته باشه اصلا مهم نیست چون حرف نداره جنس ایرانی با گارانتی هم مفت گرونه

    • ناشناس

      درست میگی