کد مطلب: ۷۵۱۱۷۲

قطعی آب و برق به بیرجند رسید

قطعی آب و برق به بیرجند رسید

امروز مناطقی از بیرجند با قطعی آب و برق مواجه شدند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، قطعی برق و آب این بار گریبانگیر مردم بیرجند شد.

مدیرکل مدیریت بحران خراسان جنوبی درباره قطعی برق و آب بعد از بارش برف در برخی مناطق بیرجند توضیحاتی ارائه کرد.
آب و برق بیرجند قطع شد!

مدیرکل مدیریت بحران خراسان جنوبی با اشاره به قطعی برق در برخی مناطق بیرجند به واسطه افتادن شاخه درختان در پی برف بر روی کابل های برق، گفت: این مشکل به زودی مرتفع می شود.

محمدعلی آخوندی اعلام کرد: در حال حاضر برخی از راه‌های روستایی خراسان جنوبی بسته است ولی راه‌های اصلی و شریانی استان باز و تردد در آن جریان دارد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی با اشاره به اینکه تمامی دستگاه‌های امدادی از هلال احمر، راهداری و شهرداری آماده هستند، بیان کرد: شهرداری بیرجند با ۱۲ کامیون مشغول نمک پاشی و شن ریزی بوده و شش برف روب آن نیز مشغول فعالیت است.

آخوندی در زمینه گلایه برخی از شهروندان در زمینه قطعی برق و آب بعد از بارش برف، گفت: برف به روی شاخه‌های درخت‌های کاج انباشته شده و شاخه درختان هم بر روی سیم و کابل‌های برق افتاده و اختلالاتی را به وجود آورده است.

وی با بیان اینکه اینکه مشکل موقتی است و به زودی رفع خواهد شد، ادامه داد: با این وجود شهروندان می‌توانند مشکل قطعی برق را به ۱۲۱ سامانه فوریت‌های برق اطلاع دهد تا موضوع پیگیری شود.

آخوندی گفت: در زمینه قطعی آب بارها به شهروندان هشدار داده شده است که کنتورهای خود را عایق کرده و بپوشانند تا دچار یخ زدگی نشود.

مدیرکل مدیریت بحران استاندار خراسان جنوبی بیان‌کرد: از هم استانی‌ها خواستارم حتماً برف روبی جلوی منازل خود را داشته باشند چرا که در غیر اینصورت به واسطه یخ زدگی و لغزندگی معابر در رفت و آمد دچار مشکل خواهند شد.

آخوندی با بیان اینکه بارش برف و باران امروز و فردا در خراسان جنوبی خواهد بود، یادآور شد: در روزهای ابتدایی هفته آینده شاهدکاهش شدید دمای هوا خواهیم بود که استمرار همراهی در مدیریت مصرف انرژی را می‌طلبد.

او گفت: طبق پیگیری‌هایی که داشته ام پروازها در فرودگاه بیرجند بدون مشکل انجام می‌شود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی اظهار کرد: هر چند بارش برف ممکن است سختی‌هایی را به همراه داشته باشد ولی بی شک برای کشاورزان و قنات‌های ما برکت به همراه خواهد داشت.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.