کد مطلب: ۳۷۳۶۴۵

رئیس اتحادیه فروشندگان بستنی و آبمیوه در گفتگو با تجارت‌نیوز:

قیمت بستنی ۲۰ درصد گران شد / بستنی‌فروشان کمبود شکر ندارند

قیمت بستنی 20 درصد گران شد / بستنی‌فروشان کمبود شکر ندارند

رئیس اتحادیه فروشندگان بستنی و آبمیوه از افرایش 20 درصدی قیمت بستنی خبر داد و گفت: فعلا در صنف بستنی کمبود شکر نداریم.

رئیس اتحادیه فروشندگان بستنی و آبمیوه از افرایش 20 درصدی قیمت بستنی خبر داد و به تجارت‌نیوز گفت: چندی پیش در ستاد تنظیم بازار افزایش 20 درصدی قیمت بستنی تصویب شد و این افزایش قیمت تا آخر سال همین رقم باقی خواهد ماند.

اسکندر آزموده به کاهش تقاضای بستنی در ماه مبارک رمضان اشاره کرد و افزود: روزها در ماه مبارک رمضان اکثر واحدهای صنفی بستنی و آبمیوه بسته است. همین عامل باعث شده که در این ماه با کاهش 20 درصدی تقاضا رو به رو باشیم.

او همچنین در بخش دیگر سخنانش در پاسخ به این پرسش که آیا واحدهای تولید بستنی با کمبود شکر مواجه هستند یا خیر؟ گفت: فعلا واحدهای صنف تولید بستنی با کمبود شکر رو به رو نیستند. دولت هفته گذشته حدود هزار تن شکر را به واحدهای بستنی اختصاص داد. ما هم 300 تن از این شکرها را توزیع کردیم و 300 تن دیگر را هم قرار است از شنبه توزیع کنیم. چنانچه دولت شکر مورد نیاز را از سایر کشورها وارد نمی‌کرد قطعا بسیاری از واحدهای صنعتی با چالش‌های جدیدی مواجه می‌شدند.

آزموده همچنین درباره وضعیت شیر دامداران هم گفت: خوشبختانه امسال با کمبود شیر رو به رو نیستیم و دامداران نیز به موقع شیر مورد نیاز واحدهای صنعتی را تامین می‌کنند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.