کد مطلب: ۶۵۰۹۰۵

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

۴۰ میلیارد ارز از کشور برای کنسرت تتلو خارج شد؟

۴۰ میلیارد ارز از کشور برای کنسرت تتلو خارج شد؟

شب گذشته امیرحسین مقصودلو معروف به تتلو در ترکیه بار دیگر کنسرت داشت. برخی می‌گویند قیمت بلیت کنسرت این خواننده از ۲۰۰ دلار تا ۵۰۰ دلار فروخته شد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، شب گذشته امیرحسین مقصودلو معروف به تتلو در ترکیه بار دیگر کنسرت داشت. البته این کنسرت نیز حواشی زیادی داشت. به ویژه اینکه در این کنسرت سحر قریشی، بازیگر نیز حضور داشت. اما قیمت بلیت کنسرت تتلو چقدر بود؟

قیمت بلیت کنسرت تتلو ۱۴۰۱

برخی از رسانه‌ها مدعی هستند که برخی از بلیت‌های این کنسرت در ترکیه تا ۵۰۰ دلار هم به فروش رسیده است.

بهمن بابازاده، خبرنگار حوزه موسیقی در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت: «کنسرت تتلو ۴۰ میلیارد تومان ارز از کشور خارج کرد. قیمت بلیت‌ها از ۲۰۰ تا ۵۰۰ دلار. بیش از نیمی از سالن بلیت ۵۰۰ دلاری خریدند. سالن ۳۵۵۵ نفر ظرفیت دارد و با دلار ۲۸ هزار تومانی، بیش از ۴۰ میلیارد تومان تنها برای خرید بلیت کنسرت ارز از ایران خارج شد.»

در همین حال اقتصادنیوز نیز در گزارشی از بالا رفتن قیمت لیر ترکیه به دلیل اجرای تتلو نوشت. آنطور که در این گزارش آمده «قیمت لیر ترکیه در صرافی‌ها بالاتر از بازار بود، درحالیکه بطور معمول، قیمت صرافی‌ها از بازار آزاد کمتر بوده است.

به ادعای برخی معامله‌گران یکسری خریدار از امتیازی که برای خرید لیر با قیمت رسمی داشتند، در این روزها دارند استفاده می‌کنند. وقتی می‌پرسیدی چرا؟ آنها می‌گفتند که ظاهرا یک خواننده ایرانی مقیم ترکیه کنسرت دارد و در این کنسرت قصد دارد از یک هنرپیشه معروف ایرانی خواستگاری کند.»

در کنسرتی که ۱۲ اردیبهشت در ترکیه برگزار شد امیرحسین مقصودلو، مادر و سحر قریشی را به حاضران معرفی کرد.

درآمد میلیاردی تتلو از کنسرت سال گذشته

مهرماه سال گذشته نیز تتلو کنسرت دیگری داشت که باز هم برخی از رسانه‌ها از درآمد میلیاردی او از این کنسرت نوشتند. رکنا نوشت: «در مورد درآمد کنسرت ۲۹ مهر ۱۴۰۰ امیر تتلو تخمین‌های زیادی زدند که عدد ۳۱ میلیارد منطقی‌تر است. بنابر بر تخمین‌ها تعداد جمعیت حاضر در کنسرت ۷۵۰۰ نفر بودند. اگر میانگین قیمت هر بلیت را با دلار ۲۷۵۰۰، ۱۵۰ دلار حساب کنیم عددی تخمینی به دست می‌آید.»

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ایرانی

    سلام به هموطنان عزیز؛ایشون که دیگه ایران نیستن ودرجای دیگری از این دنیا دارن کارمیکنن وواقعاًاستعداد عجیبی درموسیقی دارن ،نکنه بعضیاحتی درکشور دیگر هم فضول کاروکاسبی ایشون هستن؟؟؟؟؟
    چه استعدادهایی دررشته های گوناگون وچه جوانان باعرضه وباوجودی که به خاطر دست اندازی وچوب لای چرخشون گذاشتن از کشور رانده شدن وبه اجباروطنشون را ترک کردن.اقای تتلو هم برای خودش مفیده هم برای جامعه ای که دران حضور دارد.موفق و پیروز باشن.

  • ناشناس

    با اینکه از هر دوشون بدم میاد اما واقعا به کسی ربطی نداره
    دمش گرم .
    کم اذیتش کردن اینجا ؟
    رفته راحت باشه

  • مریم

    بالاخره وضعیت مردم ایران از نظر مالی بده یا خوب؟؟؟ آفرین به مردم باشعور و با فرهنگ کشورمون که جیب تتلو رو پر کردن . آفرین. تبریک میگم بهتون پولش از پارو بالا میره که کیف کنه خودشو سحر خانم حاج خانمش حالا فحش هاش این بار جدید بود یا نه ؟؟؟

  • ناشناس

    انصافا از هیچ کس ایراد نگیرید ما عادتمو نه وقتی بشینیم میشیم کارشناس همه امور از زمین وزمان ایراد میگیریم وقتی به خودمون رسید … بابا یه ذره برا جامعه مون مفید باشیم مثل این ژاپنی‌ها. این پولو که برمیداری بدون در نظر گرفتن هیچی از مملکتت میبری می‌ریزی .خیلی‌ها این پولا واسشون پول خرده ولی احساس مسولیت وتعهد دارن به وطنشان چشاشون با دیدن یه چی بسته نمیشه

  • ناشناس

    اونوخت بعضیا میگن ملت ایران داره از گسنگی میمیره اگ ندارن چطور واس یه بلیط اینهمه هزینه میکن

  • سلی

    نوش جونش ایشالله کنسرت بعدیش ۴۰۰ میلیارد بره تو جبی خودش فقط ! ۷۸

  • ناشناس

    من خودم آهنگاش گوش می‌کنم ولی اینکه بخواهم 15 میلیون پول بلیت بدم تا همون چیزایی رو در آهنگ می‌شنوم رو بشنوم خیلی زوره ملت 14 میلیون پول میدن ه برن اونجا فش بشنون خب بیا 1میلیون بده من از صبح تا شب برات فش میدم

  • ناشناس

    همه مردم ایران که نرفتن اون عده ای رفتن که درآمد بالا دارن واین پولا براشون پول خورد هست پس همرو با یه چشم نگاه نکنید درصد مردم بی پول ومحتاج نون شب تو ایران خیلی زیاده اونایی که رفتن اگه نرفته بودن دردی از ما دوا نمیشد

  • حقیر و بنده خدا

    هر انسان که در مدتی که خدای مهربان بهش عمری میبخشه مسئول رفتار خودشه زمانی انسان به حدکمال میرسه که رفتارش برای افراد جامعه مفید و گره گشا باشد سعی کنیم خودمان را اصلاح کنیم داور و نظار گر ما خداست عیب بزرگی که اکثر ما را رنج میدهد نظر دادن وقضاوت کردن و تهمت زدن هست.همه شدن قاضی و کارشناس.رئیس و پلیس و….

  • Reza

    من خودم متنفرم ازش ولی به نظرتون باید ایراد از تتلو بگیریم یا طرفداراش ؟ مشخصا این مردم هستن که اینارو بزرگ میکنن