کد مطلب: ۶۴۷۶۸۴

بیت‌کوین تا سال ۲۰۳۰ چقدر می‌شود؟

بیت‌کوین تا سال ۲۰۳۰ چقدر می‌شود؟

پیش‌بینی می‌شود قیمت بیت‌کوین در سال ۲۰۲۲ به ۸۱ هزار و ۶۸۰ دلار و تا سال ۲۰۳۰ به ارزش ۴۲۰ هزار و ۲۴۰ دلار برسد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، بیت‌کوین تا سال ۲۰۳۰ چقدر می‌شود؟

به نقل از ایسنا ، پیش‌بینی قیمت بیت‌کوین طبق نظر هیاتی از کارشناسان بر این اساس است که امسال به ۸۰ هزار دلار خواهد رسید که رکورد جدیدی در تاریخ خواهد بود.

پنل فایندر متشکل از ۳۵ متخصص فین تک و ارزهای دیجیتال معتقد است که بیت‌کوین در سال جاری به ۸۱ هزار و ۶۸۰ دلار خواهد رسید اما در ماه دسامبر ارزش آن به ۶۵ هزار و ۱۸۵ دلار کاهش می‌یابد.

مارتین فروهلر، مدیرعامل مورفر یکی از صعودی‌ترین پیش‌بینی‌های پایان سال ۲۰۲۲ را ارائه کرد و گفت: بلاتکلیفی سیاسی، تورم و تمایل روزافزون به داشتن دارایی‌های تحت کنترل غیردولتی، بیت‌کوین را به بالاترین سطح تاریخ سوق می‌دهد.

اما از ماه اکتبر، پیش‌بینی قیمت برای سال ۲۰۳۰ کاهش یافته است و پیش‌بینی می‌شود که ارزش بیت‌کوین در دسامبر ۲۰۳۰ به ۴۲۰ هزار و ۲۴۰ دلار خواهد رسید. این رقم تقریبا ۲۵ درصد کمتر از پیش‌بینی آنان برای ۵۶۷ هزار و ۴۷۲ دلار در ماه اکتبر است.

پیش‌بینی جان هاوکینز، مدرس ارشد در دانشگاه کانبرا نسبت به آینده بیت‌کوین نزولی‌ترین ارزش این رمزارز است. وی پیش‌بینی می‌کند که بیت‌کوین در سال ۲۰۲۲ فقط ۵۰۰۰ دلار و تا پایان سال ۲۰۲۵ به ۱۰۰ دلار خواهد رسید و تا سال ۲۰۳۰ نسبت به اتریوم ضرر خواهد داد.

وی گفت: من فکر می‌کنم، علاوه بر جایگزینی کریپتوهای خصوصی با ارزهای دیجیتال بانک مرکزی (CBDC) و فروپاشی کلی حباب سفته‌بازی، بیت‌کوین در مقابل اتریوم که کاربرد قوی‌تری دارد، ضرر خواهد کرد، به خصوص اگر اتریوم به اثبات سهام (PoS) تبدیل شود بنابراین از نظر زیست‌محیطی مسئولیت‌پذیرتر می‌شود.

مجموع ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتالی در حال حاضر ۱.۸۸ تریلیون دلار برآورد می‌شود که این رقم نسبت به روز قبل ۱.۷۶ درصد کمتر شده است.

در حال حاضر ۴۱.۰۶ درصد کل بازار ارزهای دیجیتالی در اختیار بیت‌کوین است. بیت‌کوین ۱۲ سال پیش توسط گروه گمنامی از معامله‌گران بر بستر بلاک‌چین ایجاد شد و از سال ۲۰۰۹ معاملات اولیه آن شکل گرفت.

حجم کل بازار ارزهای دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته ۱۰۶.۶۹ میلیارد دلار است که ۱۶.۰۲ درصد افزایش داشته است. حجم کل در امور مالی غیر متمرکز در حال حاضر ۱۳.۵۶ میلیارد دلار است که ۱۲.۷۱ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارزهای دیجیتال است. حجم تمام سکه‌های پایدار اکنون ۹۰.۷۰ میلیارد دلار است که ۸۵.۰۱ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارزهای دیجیتال است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.