کد مطلب: ۵۱۶۴۹۴

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

قیمت دلار امروز ۵ اسفند ۹۹ چقدر شد؟

قیمت دلار امروز ۵ اسفند ۹۹ چقدر شد؟

اولین قیمت دلار در صرافی ملی با نزدیک به ۳۰۰ تومان افزایش اعلام شد. نرخ اسکناس آمریکایی در بازار متشکل ارزی، سامانه سنا و بازار آزاد نیز صعودی بوده است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، صبح روز سه‌شنبه اولین قیمت معاملاتی دلار در بازار آزاد ۲۴ هزار و ۹۰۰ تومان است. درحالی که روز گذشته معاملات بازار با نرخ ۲۴ هزار و ۵۵۰ تومان پایان یافت.

صرافی ملی هم قیمت خرید دلار را با ۲۹۰ تومان افزایش به به ۲۳ هزار و ۹۹۳ تومان رساند و قیمت فروش هر اسکناس آمریکایی را با ۲۹۶ تومان رشد، ۲۴ هزار و ۴۷۸ تومان اعلام کرد.

نخستین معاملات دلار در بازار متشکل ارزی نیز با حدود ۳۰۰ تومان افزایش قیمت نسبت به آخرین قیمت گذشته، وارد کانال ۲۴ هزار تومانی شد و با نرخ ۲۴ هزار و ۲۳۶ تومان آغاز شد.

نرخ اسکناس آمریکایی در سامانه سنا هم از ۲۴ هزار و۱۸۲ تومان در پایان روز دوشنبه به ۲۴ هزار و ۴۷۸ تومان در صبح امروز رسید.

همچنین بر اساس آخرین معاملات روز گذشته کاری در سامانه نیما نیز نرخ خرید حواله دلار۲۳ هزار و ۸۹۵ تومان و نرخ فروش آن ۲۴هزار و ۷۲ تومان اعلام می‌شود.

مذاکرات مجدد با دو کشور کره جنوبی و ژاپن برای آزادسازی ارزهای بلوکه شده ایران در این کشورها، اخبار مربوط به میانجی‌گری اروپا میان تهران و واشنگتن و اخبار مربوط به غنی‌سازی و برجام سه مساله مهم روز است که احتمالا امروز سیگنال آن بر مسیر نرخ ارز تاثیر گذار باشد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • میلاد

    چشم انداز خوبی داره تا عید
    ولی مهم وروده پوله
    کجاست اون نقدینگی ؟
    مطمئنم که دست مردم عادی نیست“آقای قالی باف و ورحانی لطفا درگیری احذبتون رو به بازار بورس نکشونید”

  • محمد

    خوده بانک مرکزی نمیگزاره دلار پایین بیاد وگرنه الان دلار ۱۵هزار تومان بود هروقت خاست دلار پایین بیاد بانک مرکزی روز بعد ۳۰۰یا ۵۰۰تومان بالاتر تعیین میکرد واقعا این دولت یک موجود خیلی خطرناک به جان ملت افتاده هیچ کس نمیتونه چیزی بگه

  • ایرانی

    واقعا متاسف هستیم که خود بانک مرکزی نمی گدارد دلار بیاید پایین چون خودش دلال هست و پول ملی کشورمان را بی ارزش کرده اند که باعث تاسف هست دولت میتواند دست دلالها را ببندد