کد مطلب: ۵۹۱۱۴۹

قیمت پژو پارس در بازار چند؟

قیمت پژو پارس در بازار چند؟

قیمت پژو پارس در بازار آزاد اختلاف زیادی نسبت به قیمت کارخانه‌ای این خودرو پرفروش داخلی دارد. در این مطلب نگاهی به قیمت روز پژو پارس در تاریخ چهارم آبان ۱۴۰۰ شده است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، قیمت انواع پژو پارس (پرشیا) بسته به نوع تیپ و مدل ساخت این خودرو، متفاوت است. پژو پارس در حال حاضر در قالب تیپ‌های ساده مجهز به موتور ۱۸۰۰ سی سی XU7 هشت سوپاپ، تیپ LX مجهز به موتور ۱۶۰۰ سی سی شانزده سوپاپ TU5 و مدل اتوماتیک با پیشرانه ۱٫۶ لیتری و گیربکس چهار سرعته اتوماتیک، از سوی ایران‌خودرو به بازار عرضه می‌شود.

در این بین پژو پارس ساده ارزانترین مدل از خانواده پرشیا به حساب می‌آید و آخرین قیمت کارخانه‌ای آن تا به امروز حدود ۱۴۰ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان گزارش شده است. پژو پارس اتوماتیک نیز لقب گرانترین مدل را یدک می‌کشد و در صورت سفارش برخی آپشن‌ها نظیر سیستم مالتی مدیا با نمایشگر ۱۳ اینچی، مانیتور ردیف عقب و…، بهای آن بیشتر هم خواهد شد.

در جدول زیر قیمت انواع پژو پارس در تاریخ چهارم آبان ۱۴۰۰ به اطلاع شما رسیده است. لازم به تاکید است که قیمت‌های مندرج در جدول ذیل به واسطه منابع کاملا معتبر و قابل اعتماد گردآوری شده است، اما به دلیل شرایط خاص بازار، احتمال نوسان وجود خواهد داشت.

Screenshot 16 1

منبع: اقتصادآنلاین

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • حسین

    به نظربنده پژوپارس جزو ماشینهای بی ریخت وتکراری وپرمصرف میباشد.هیچ جذابیتی ندارد.ارزش این ماشین خیلی خیلی کمه ودرنتیجه حیفه بهش دویست وپنجاه میلیون پول بدی.

    • سید آوات زهرایی

      در شرایط عادی و تمکن مالی آره
      ولی در شرایط نداری، داشتن این ماشین رؤیایی دست نیافتنی است،،،بستگی به شرایط افراد و جامعه قضاوت کنیم، ،به امید ریشه کنی فقر در سرزمینم

  • منیژه. پ

    من بزودی زودیه تیبا دو میخرم تیبا دو خیلی زیباست انصافا عالیه

    • ناشناس

      انشاالله.

    • ناشناس

      مبارکه

  • abdi

    چه آرزوی بزرگی داری منیژه ???

  • Atefeh

    جذاب من✨