کد مطلب: ۶۱۲۴۶۸

آرامش در بازار سکه / ادامه نوسان‌های کم در بازار سکه

آرامش در بازار سکه / ادامه نوسان‌های کم در بازار سکه

قیمت سکه در بازار روز شنبه به نوسان‌های خود ادامه داد. قیمت سکه به ۱۳ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان رسید.

به گزارش تجارت‌نیوز ، قیمت سکه روز‌های گذشته در بازه قیمتی ۱۳ میلیون تا ۱۳ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان به نوسان داشت.

در روز آغازین هفته جاری هم نمایش جدیدی از خود ارائه نداده و با ادامه نوسان خود زیر سقف مقاومتی ۱۳ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان با کاهش قیمتی ۷۵ تومانی نسبت به روز‌های پایانی هفته گذشته، در قیمت ۱۳ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان به کار خود پایان داد.

این در حالی است که روند قیمت طلای جهانی همچنان افزایشی بوده و نرخ این فلز گران‌بها روز شنبه در بازار‌های جهانی به ازای هر اونس با قیمتی معادل ۱۸۳۰ دلار معامله شد.

دنیای اقتصاد نوشت:

آرامش در بازار سکه

بازار طلا روز شنبه را با نوسانات محدود زیادی پشت سر گذاشت و با وجود تمامی تغییرات، سکه امامی همچنان در حفظ سطح حساس ۱۳میلیون تومانی خود پرقدرت باقی ماند؛ به طوری که هر قطعه از این سکه روز گذشته به قیمت ۱۳میلیون و ۱۰۰‌هزار تومان مورد داد و ستد قرار گرفت.

روند طلا در بازار داخلی در حال حاضر به دلایلی همچون تعطیلات سال نو میلادی بازار جهانی و تعویق مذاکرات هسته‌‌‌ای به بعد از این ایام تا حدودی ثابت باقی مانده است.

با این حال، برخی از سرمایه‌گذاران به دلیل خوش‌بینی نسبت به نتیجه مذاکرات هسته‌‌‌ای تمایل زیادی به بالا بردن خریدهای خود ندارند و به نظر می‌رسد واکنشی نسبت به افزایش بهای اونس طلا در روزهای قبل نداشته‌اند.

گفته می‌شود، تا زمانی که سکه زیر محدوده ۱۳میلیون و ۲۰۰‌هزار تومان باشد، ‌‌احتمال ورود خریداران بیشتر به بازار وجود نخواهد داشت.

آخرین اخبار حوزه طلا را در صفحه طلا و ارز تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.