خبر مهم:

کد مطلب: ۵۰۴۲۱۸

رکود شدید در بازار طلا / قیمت طلا تا پیش از امروز ۱۵ دی ۹۹

رکود شدید در بازار طلا / قیمت طلا تا پیش از امروز ۱۵ دی ۹۹

پیش از شروع بازار طلا در امروز ۱۵ دی ماه ۹۹ آخرین اوضاع این بازار چطور بوده است؟ آیا قیمت طلا روندی باثبات دارد یا درگیر نوسان‌های کوتاه‌مدتی شده است؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، در بازار طلای دیروز هر گرم طلای ۱۸ عیار، یک میلیون و ۱۵۸هزار تومان قیمت داشته است. طبق نرخ‌های اعلامی اتحادیه طلا و جواهر تهران سکه و ارز قیمت سکه تمام طرح قدیم ۱۱ میلیون و ۴۹۷ هزار تومان و قیمت سکه تمام طرح جدید ۱۱ میلیون و ۸۴۸ هزار تومان در بازار طلا و سکه بوده که قیمت انواع سکه نسبت به روز شنبه افزایش یافته است.

نیم‌سکه، شش میلیون و ۲۵۰ هزار تومان در بازار معامله شده، قیمت ربع‌سکه و قیمت سکه یک گرمی نیز به ترتیب چهار میلیون و ۲۵۰ هزار تومان و دو میلیون و ۳۵۰ هزار تومان بوده است.

این روند قیمت طلا در حالیست که به نظر می‌رسد رکود قابل توجهی در این بازار حاکم شده است.

در این مورد دنیای اقتصاد نوشته است: بازار طلا و سکه در روزهای اخیر باتوجه به کاهش تدریجی قیمت ارز و تغییر نکردن بهای جهانی اونس طلا به دلیل تعطیلات آغاز سال نوی میلادی در روز پنج‌شنبه تغییری نداشته است. در چندروز گذشته کاهش تقاضا باعث ثبات بیشتر قیمت‌ها در بازار طلا و سکه شده و هر قطعه سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید روز یکشنبه با ۱۴۵هزار تومان افزایش، ۱۱ میلیون و ۸۵۰ هزار تومان به فروش رسید. باتوجه به کاهش قیمت طلا و سکه در هفته‌های اخیر، انگیزه خرید و سرمایه‌گذاری روی طلا و سکه به شدت کاهش یافته و از طرفی در ایام فاطمیه خرید زیورآلات و جواهر نیز به حداقل خود رسیده و بازار در رکود شدیدی به سر می‌برد. در حال حاضر معامله‌گران تمایلی به خرید مسکوکات گرانبها ندارند و به همین دلیل نیز بازار از ثبات و رکود نسبی برخوردار است.

آخرین نرخ طلا را در صفحه قیمت طلا دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.