کد مطلب: ۵۰۷۳۹۵

طلا در آستانه ورود به زیر یک میلیون تومان / قیمت طلا امروز ۲۷ دی ۹۹ چقدر شد؟

طلا در آستانه ورود به زیر یک میلیون تومان / قیمت طلا امروز ۲۷ دی ۹۹ چقدر شد؟

در بازار طلای امروز قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار، تا این لحظه یک میلیون و ۲۷ هزار و ۲۸۲ تومان و قیمت سکه تمام طرح جدید ۱۰ میلیون و ۵۳۰ هزار تومان قیمت دارد. بر این اساس قیمت طلا امروز نسبت به روز پنجشنبه بیش از یک درصد ارزان شده است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، در بازار طلای روز پنجشنبه قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار، یک میلیون و ۳۹ هزار و ۱۰۰ تومان و قیمت سکه تمام طرح جدید ۱۰ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان قیمت داشت.

این دو نرخ امروز تا ساعت حوالی ۱۲ به ترتیب یک میلیون و ۲۷ هزار و ۲۸۲ تومان و ۱۰ میلیون و ۵۳۰ هزار تومان شدند. بر این اساس قیمت طلا نسبت به روز گذشته بیش از یک درصد کاهش داشته است.

آخرین نرخ اعلامی اتحادیه طلا و جواهر تهران تا ساعت حوالی ۱۲ را در تصویر زیر ببینید.

88

اخبار مرتبط با طلا را در صفحه اختصاصی ارز و طلا تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    دلار سطح حمایتیشو شکوند22800.. دلار 22 تا 24 ترامپ بره بایدن بیاد.. من که رو 25 خوشبین بودم که بفروشن اکثرا فروختن و کسی خریدار نیست.تا اواخر بهمن قطره چکونی بیاد پایین..

  • ناشناس

    دلار وسکه میاد پایین هیچی پایین نمیاد ولی دوباره بره بالا همه چی میره بالا یعنی الان گوشت کیلویی 130 تومن میشه 80 تومن باسقوط دلار رکود بازارو قبل ازعید میترکونه وآخرین ضربه رو به کسب وکار وتولید میزنه وبعد عید دوباره حرکت دلار به سمت 50 یعنی دقیقا حرکت پارسال قبل ازعید