کد مطلب: ۶۱۹۷۰۸

قیمت طلا امروز سوم بهمن ۱۴۰۰ / ثبات نسبی قیمت طلا ۱۸ عیار

قیمت طلا امروز سوم بهمن ۱۴۰۰ / ثبات نسبی قیمت طلا ۱۸ عیار

قیمت اونس جهانی طلا امروز سوم بهمن به دلیل تعطیلی نرخ‌های جهانی طبق همان نرخ قبل ۱۸۳۶ دلار اعلام شد. طلای ۱۸ عیار نیز در بالاترین قیمت یک میلیون و ۲۱۸ هزار تومان تعیین شد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، قیمت اونس جهانی طلا امروز یکشنبه سوم بهمن‌ماه به دلیل تعطیلی نرخ‌های جهانی طبق همان نرخ قبل در بالاترین نرخ ۱۸۳۶ و در پایین‌ترین نرخ ۱۸۲۹ دلار اعلام شد.

قیمت طلا ۱۸ عیار در بالاترین نرخ بازار نیز امروز در بالاترین قیمت یک میلیون و ۲۱۸ هزار تومان و در پایین‌ترین نرخ یک میلیون و ۲۱۱ هزار تومان ثبت شده است.

Capture1 2

تکاپوی اونس برای جهش

با توجه به اینکه بدهی ایالات‌متحده به بالاترین سطح خود از زمان جنگ‌جهانی دوم رسیده است و باعث شده تا بازده واقعی اوراق به پایین‌ترین سطح خود برسد، اونس طلا در معاملات بازار جهانی با وجود عقبگرد در آخرین روز هفته، توانست هفته‌‌‌‌‌‌ای مثبت را به پایان برساند، به‌طوری‌که عملکرد هفتگی این فلز گرانبهای جهانی ۰۷/ ۱درصد رشد را رقم زد و در قیمت ۱۸۳۶ دلار بسته شد.

به عقیده برخی از کارشناسان این حوزه، به احتمال زیاد فعالان بازار طلا با نگاه به اینکه اقتصاد آمریکا چقدر قوی است، در برابر فروش بیش از حد در بازار آسیب‌پذیر نخواهد بود، بنابراین اگر قیمت‌ها پس از اتخاذ تصمیمات فدرال‌رزرو بتوانند از سد ۱۸۵۰‌دلاری عبور کنند، مسیر رسیدن به قیمت ۱۹۰۰‌دلار هموار خواهد شد.

آخرین اخبار بازار طلا و سکه را در صفحه طلا و ارز تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.