خبر مهم:

کد مطلب: ۵۷۳۷۴۲

افزایش قیمت طلا و سکه امروز ۳۱ مرداد

افزایش قیمت طلا و سکه امروز ۳۱ مرداد

قیمت طلا ۱۸ عیار به یک میلیون و ۱۵۶ هزار تومان رسید. قیمت سکه طرح جدید ۱۲ میلیون و ۱۱۰ هزار تومان ثبت شد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، انس جهانی طلا در بازار امروز به دلیل تعطیلی بازارهای جهانی بدون تغییر ماند. قیمت طلا ۱۸ عیار به یک میلیون و ۱۵۶ هزار تومان رسید. قیمت سکه طرح جدید ۱۲ میلیون و ۱۱۰ هزار تومان ثبت شد.

قیمت سکه طرح قدیم ۱۱ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان و نیم سکه شش میلیون و ۱۵۰ هزار تومان اعلام شد.

اقتصادنیوز نوشت:

ارزش ذاتی قیمت سکه دیروز بعدازظهر در حوالی محدوده ۱۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان قرار داشت و همین موضوع موجب می شد که تصور قیمت های پایین تر برای ابتدای هفته به ذهن سکه بازان خطور نکند.

اگر قیمت دلار بتواند خود را بالای مرز ۲۷ هزار تومانی تثبیت کند،‌ تمایل به خرید در بازار سکه بیشتر خواهد شد. با این حال، برخی سکه بازان انتظار دارند که قیمت دلار در ابتدای هفته به واسطه عرضه بازارساز در مسیر نزولی قرار بگیرد.

55 17

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • میلادفتح الهی اندیمشکی

    به به آقای رییسی ما میگفتیم ذروحانی نابود کرد همه چی رو ما از شما انتظار دیگه ای داشتیم

  • میلادفتح الهی اندیمشکی

    روحانی مچکریم… ???

  • ناشناس

    این هیچ ربطی به رئیسی نداره روحانی یه ویرانه تحویل رئیسی داد روحانی ۸ سال طول کشید تا ایران را تبدیل به یه خرابه کرد حالا از رئیسی میخان یه شب همچی را درست کند، به رئیسی هم باید ۸ سال فرصت داد باید یه کم انصاف داشته باشیم بعدشم که دلار مربوط به اوضای افغانستان هست که وقتی افغانستان دست طالبان افتاد ودلار گرون شد

    • ناشناس

      منم موافقم.روحانی ۸ سال کشور رو نابود کرد.بخاطر کرونا هیچ تلاشی نکرد تا بیشتر بمیریم.ما جوون ها هم دیگه آینده ای نداریم.سن مون رفت بالا. همه امیدمون بعد خدا به دکتر رئیسی هست.همون طور که تو قوه قضاییه کارشون از همه بهتر بود و قاطع بودن.

  • ناشناس

    یمل به می‌شود ر