کد مطلب: ۳۷۵۳۴۱

نایب رئیس دوم اتحادیه طلا و جواهر تهران در گفتگو با تجارت‌نیوز:

قیمت طلا بعد از ماه رمضان نوسان شدید ندارد

قیمت طلا بعد از ماه رمضان نوسان شدید ندارد

نایب رئیس دوم اتحادیه طلا و جواهر تهران می‌گوید: طبیعتا نوسان قیمت طلا بعد از ماه رمضان نیز خواهیم داشت؛ البته بعد از ماه رمضان قیمت طلا دچار نوسان‌های شدید نخواهد شد.

نایب رئیس دوم اتحادیه طلا و جواهر تهران در پاسخ به این پرسش که قیمت طلا بعد از ماه مبارک رمضان چه روندی خواهد داشت؟ به تجارت‌نیوز گفت: طبیعتا نوسان قیمت طلا بعد از ماه رمضان نیز خواهیم داشت؛ البته بعد از ماه رمضان قیمت طلا دچار نوسان‌های شدید نخواهد شد. در حقیقت نوسان قیمت طلا ادامه‌دار است که این موضوع به شاخص‌های کلان اقتصادی ارتباط دارد و غیر قابل انکار است.

محمد کشتی‌آرای افزود: در دور دوم تشدید تحریم‌ها قیمت طلا دچار التهابات زیادی نشد. روند قیمت طلا در هفته اخیر نوسان‌های جزئی را به همراه داشت. با توجه به اینکه در اواسط هفته قیمت ارز کاهش یافت نوسان قیمت طلا هم روند طبیعی را پشت سر گذاشت.

او اظهار کرد: حباب سکه در اواخر هفته نیز کاهش یافت و این خود نشان از آن دارد که التهاب قیمت در بازار طلا نداریم.

کشتی‌آرای در پاسخ به این پرسش که ثبات قیمت در بازار طلا ادامه‌دار است یا خیر؟ پاسخ داد: با توجه به کاهش التهابات سیاسی در منطقه ثبات قیمت به بازار طلا بازخواهد گشت. در حقیقت ممکن است که این ثبات قیمت تا هفته آینده در بازار ادامه‌دار باشد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • پریا

    توروخدا یه نظرسنجی کنید یه کاری کنیدقیمت طلا بیادپایین واقعا من دارم ازاینهمه غصه سکته میکنم

  • ناشناس

    نگرام نباشیدبعدماه رمضون به شدت سکه میاد پایین