کد مطلب: ۵۸۸۵۱۴

قیمت فیدلیتی در کارخانه چقدر است؟

قیمت فیدلیتی در کارخانه چقدر است؟

فروش شاسی‌بلند گروه بهمن که دو هفته گذشته بدون قرعه‌کشی انجام شد، قرار است ظرف یک ماه تحویل خریداران شود، این در حالیست که قیمت کارخانه فیدلیتی در این طرح ۷۳۵ میلیون تومان تعیین شده است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، در طرح فروش فوری گروه بهمن، قیمت کارخانه فیدلیتی ۷۳۵ میلیون تومان است که متقاضیان باید به صورت نقدی و در هنگام ثبت‌نام واریز کنند.

اما قیمت بازار آزاد فیدلیتی در مهرماه ۱۴۰۰ حدود ۹۰۰ میلیون تومان تا یک میلیارد است. این اساس می‌توان گفت قیمت کارخانه و بازار آزاد فیدلیتی حدود ۲۵۰ تا ۳۰۰ میلیون تومان است.

قیمت فیدلیتی در بازار آزاد

در طرح فروش ویژه مهرماه فیدلیتی قیمت این خودروی شاسی‌بلند ۷۳۵ میلیون تومان عنوان شده که با قیمت بازار آزاد فیدلیتی حدود ۲۵۰ تا ۳۰۰ میلیون تومان اختلاف دارد.

اگرچه قیمت فیدلیتی در بازار آزاد در حال افزایش است، گروه بهمن هم در چند ماه گذشته چند بار اقدام به افزایش قیمت فیدلیتی کرده است.

قیمت کارخانه فیدلیتی در خرداد ۱۴۰۰ بین ۶۵۵ تا ۶۷۰ میلیون تومان بود. اما در شهریور ماه این گروه خودروسازی قیمت جدید فیدلیتی را اعلام کرد.

براساس اعلام گروه بهمن، قیمت خودروی فیدلیتی ۵ نفره در شهریور ماه ۷۱۲ میلیون تومان و فیدلیتی ۷ نفره ۷۲۵ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده بود. اما حالا در طرح فروش فوری مهرماه، قیمت قطعی فیدلیتی ۷۳۵میلیون تومان است که نشان از افزایش قیمت مجدد این خودرو دارد.

آخرین اخبار خودرویی را در صفحه اخبار خودرو تجارت‌نیوز بخوانید.

آخرین اخبار خودرویی را در صفحه اخبار خودرو تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    آخه کدوم ادمی این ماشینو با این قیمت فضایی تو بازار آزاد میخره …..

    • ناشناس

      قیمت بازار این آشغالا رو (چه ایرانی و چه خارجی) خیلی بالاتر از چیزی که هست اعلام میکنن و اینارو میندازن به مثلا سرمایه‌گذارها

    • ناشناس

      وقتی دنا بشه نیم میلیارد این ماشین و ماشین های چینی دیگه باید بشه یک و نیم میلیارد

  • ناشناس

    تحویل خودرو بااین روش یعنی بخشیدن مستقیم حدود سیصد میلیون به افراد دارای تمکن مالی وخاص،چرا که افراد عادی امکان ثبت نام نداند،نمیدانم مدعی العموم در اینگونه موارد کجا تشریف دارند،…..

  • ناشناس

    این خبر چیزی از ذهن بهمن موتور نیست تا به این ترتیب بازار داغی رابرای دلالان خود در بازار فراهم اورد درهرشرایط یک خودروی چینی نباید چنین قیمتی راداشته باشد ایا چند دستگاه از این خودرو دربازار با این قیمت کذایی فروش داشته است ایکاش یاک سازمان مالیاتی قوی وجود داشت و با وضع ۵۰ درصدی مالیات برای فروش خودرو در نمایشگاهها و منازل به امید گران فروختن پارک شده وصول می گردد و نیز هرخورویی پس از تحویل از کارخانه ظرف دوماه صفر بود به فنوان احتکار تلقی و مصادره می شد چنین شرایط دربازار خودرو حاکم نمیشه وامید به افزایش قیمت ها نقش بر اب میشد برای چه خودروها باید تا مدتی صفر و بدون استفاده و سو استفاده دلالان و برجیب زدن پول مفت باشد خودرو برای استفاده مردم هست نه ابزار تجارت اینهم سیاست بهمن موتور است که به ظاهر ارزان نی می فروشد ولی با روش پنهان به مقاصد خود می رسد

  • رسول رضایی

    بهمن خودرو هم پسرفت کرد، یه زمانی خودروی روز ژاپنی منتاژ میکرد، الان آشغالهای چینی

  • ناشناس

    این ماشین مگه تو خود چین چنده
    که اینطور یازار گرمی میکنین
    مشکل از دولت مردان است که با هم بر سر جیب مردم نقشه های به این سادگی میکشند

  • ناشناس

    باید گفت دولت مرده ها نه دولت مردان

  • یه ایرانی دربدر

    چرا خودروی چینی را قطره چکانی و قرعه کشی میفروشید مگه اونها هم داخلی هستند که نتونید تولید کنید اونها که کارداتی هستند. غیر از اینه که دندون مردم بدبخت را شمردید و مثل گربه نره بهشون کلک میزنید.لعنت به هزارجاتون باشه.

  • بخشی

    هشدار
    نخرید نخرید
    بعد از عید بهتون با التماس ۴۰۰ تومن میفروشن
    ماشین ۴۰۱ خیلی ارزان میشود
    بخصوص چینی که باد کرد