کد مطلب: ۳۵۰۹۴۹

رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی در گفتگو با تجارت‌نیوز پاسخ داد:

قیمت لوازم خانگی در سال جدید گران می‌شود؟

قیمت لوازم خانگی در سال جدید گران می‌شود؟

رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی می‌گوید: با توجه به کمبود قطعات و زمزمه افزایش برخی اقلام از جمله قیمت بنزین، سال جدید قیمت لوازم خانگی هم در بازار گران خواهد شد. 

رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی در پاسخ به این پرسش که آیا قیمت لوازم خانگی سال آینده گران خواهد شد یا خیر؟ به تجارت‌نیوز گفت: با توجه به کمبود قطعات لوازم خانگی و افت میزان تولید در سال آینده بازار لوازم خانگی چشم‌انداز خوبی نخواهد داشت. در دو ماه پایانی سال 97 نیز بازار این صنعت در رکود کامل به سر می‌برد و در حقیقت می‌توان اشاره کرد که برای صنعتگران این حوزه بازار پر تلاطمی وجود ندارد.

محمد طحان‌پور افزود: البته تولیدکنندگان و واردکنندگان نمی‌توانند در دو ماه پایانی سال قیمت کالاهای لوازم خانگی را گران کنند؛ چرا که دلیلی برای گرانی وجود ندارد. در این شرایط تولیدکننده چنانچه مواد اولیه تولید خود را هم فراهم کند باز بازاری برای فروش محصولاتش نخواهد داشت.

او اظهار کرد: در حال حاضر مردم تنها برای خرید نیاز واجبات خود به بازار لوازم خانگی مراجعه می‌کنند. امسال با نوسانات قیمت ارز قیمت تمام کالاها تحت تاثیر قرار گرفت و بازار لوازم خانگی از این شرایط مثتثنی نبوده و همانند قدیم پر رونق نیست.

رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی همچنین گفت: با توجه به کمبود قطعات و زمزمه افزایش برخی اقلام از جمله قیمت بنزین، سال جدید قیمت لوازم خانگی هم در بازار گران خواهد شد. چنانچه سال آینده اصلاح قیمت بنزین هم رخ ندهد با افزایش نرخ دستمزد کارگران، کارمندان و مالیات رو به رو خواهیم شد که همین عاملی بر افزایش قیمت کالاهای لوازم خانگی است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.