کد مطلب: ۳۳۶۴۴۶

نایب‌رئیس اول اتاق اصناف تهران در گفتگو با تجارت‌نیوز :

قیمت لپ‌تاپ ارزان‌تر می‌شود 

قیمت لپ‌تاپ ارزان‌تر می‌شود 

نایب‌ رئیس اول اتاق اصناف تهران می‌گوید: با کاهش نرخ ارز، قیمت لپ‌تاپ در بازار به طور جدی ارزان شد و طی سه ماه آینده در حوزه الکترونیک شاهد کاهش بیشتر قیمت‌ها خواهیم بود.

رئیس اتحادیه فروشندگان موبایل درباره این پرسش که آیا قیمت موبایل واقعا ارزان شد؟ به تجارت‌نیوز گفت: با کاهش نرخ ارز قیمت لپ‌تاپ در بازار به طور جدی کاهش یافت. البته طی سه ماه آینده در حوزه الکترونیک شاهد کاهش بیشتر قیمت‌ها خواهیم بود. چرا که قیمت دلار در بازار آزاد به کمتر از 10 هزار تومان رسیده، بنابراین با تدوام بیشتر قیمت‌ ارز، قیمت لپ‌تاپ هم ارزان خواهد شد.

ابراهیم درستی درباره وضعیت بازار اظهار کرد: وضعیت بازار به سمت تداوم بیشتر قیمت‌ها حرکت می‌کند. خوشبختانه کالا به اندازه کافی در بازار موجود است و شرایط فعلی وضعیت آرامی را نشان می‌دهد.

قیمت لپ‌تاپ در بازار

نایب‌رئیس اتاق اصناف تهران می‌گوید: طی ماه‌های آینده قیمت تمام کالاهای الکترونیکی کاهش می‌یابد.

او به نوسانات اخیر نرخ ارز اشاره کرد و افزود: طی چندین ماه گذشته نرخ ارز به شدت روند افزایشی و پرنوسانی را طی کرد. بنابراین وضعیت بازار در آن شرایط نیز پر ریسک بود. اکنون با تمهیداتی که دولتمردان در زمینه تنظیم بازار در نظر گرفته‌اند، چشم‌انداز روشنی پیش روی بازار خواهد بود. از سوی دیگر طی ماه‌های آینده قیمت تمام کالاهای الکترونیکی کاهش می‌یابد.

نایب‌رئیس اتاق اصناف تهران به میزان تقاضا در بازار لپ‌تاپ اشاره کرد و گفت: تقاضا در بازار کمتر به چشم می‌خورد. چنانچه قیمت دلار در سامانه نیما کاهش یابد، قیمت گوشی تلفن همراه و لپ‌تاپ هم در ماه‌های آتی با شدت بیشتری ارزان خواهد شد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.