کد مطلب: ۷۴۷۰۳۴

قیمت پژو ۲۰۷ در بورس کالا چقدر ارزان شد؟

قیمت پژو 207 در بورس کالا چقدر ارزان شد؟

قیمت پژو 207 در بورس کالا با کاهش چشمگیری همراه بود. پژو 207 یکی از خودروهای پرطرفدار در بورس کالا است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، قیمت پژو 207 در بورس کالا روز گذشته شکست.

قیمت پژو ۲۰۷ در معاملات دیروز بورس کالا به ۴۳۳ میلیون تومان رسید.

پژو ۲۰۷ دیروز در بورس کالا معامله شد، یکشنبه ۱۸ دی ماه ۲۰۰۰ دستگاه پژو ۲۰۷ اتوماتیک با ۵۴ درصد رقابت معامله شد که قیمت تمام شده برای مشتری حدود ۱۸۰ میلیون با بازار تفاوت دارد.

عرضه برای پژو ۲۰۷ به میزان ۲۰۰۰ بوده و تقاضا هم به عدد ۲۵۴۱ رسید، قیمت پایه ۲۸۰ میلیون تومان بوده و قیمت کشف شده ۴۳۳،۵۴۲ میلیون تومان بوده و تاریخ تحویل نیز ۳۱ فروردین ۱۴۰۲ است.

قیمت در عرضه قبلی بورس کالا در تاریخ ۱۸ آذر سال جاری ۴۸۰ میلیون تومان بوده و قیمت در بازار آزاد به میزان ۷۱۰ میلیون تومان است.

بر همین اساس هفته آینده 2000 دستگاه خودرو پژو 207 اتوماتیک سفید با قیمت پایه 280 میلیون تومان و 4000 دستگاه پژو 207 دستی سفید با قیمت پایه 185 میلیون و 500 میلیون تومان در بورس کالا عرضه خواهد شد.

چه کسانی می‌توانند از بورس خودرو بخرند؟

هر کد ملی مجاز به ثبت سفارش بر روی یکی از کدهای عرضه‌شده در تاریخ عرضه و برای یک خودرو بوده و خریداران باید ۱۸ سال تمام را داشته باشند.

از سوی دیگر اشخاصی که در عرضه های قبلی و از ابتدای سال ۱۳۹۸ از شرکت های خودروسازی موفق به خرید شدند امکان ثبت سفارش ندارند.

خریداران جهت ادامه مراحل خرید همزمان با تسویه مبلغ معامله در بورس (حداکثر تا پایان مهلت مجاز تسویه در بورس) با مراجعه به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو به آدرس اینجا (esale.ikco.ir) نسبت به ایجاد و تکمیل پروفایل شخصی اقدام و در زمان مقرر که طی پیامک (تکمیل وجه هزینه متعلقات قانونی) اطلاع رسانی می شود، علاوه بر انتخاب نمایندگی مجاز، بیمه گر مورد نظر خود را انتخاب کنند و اقدام به واریز وجه هزینه بیمه و شماره گذاری و هزینه ثابت به مبلغ ۴ میلیون و ۳۷۱ هزار و ۳۱۰ تومان به علاوه ۱۳ درصد بابت مالیات و عوارض قانونی برای خودروهای پژو ۲۰۷ دستی و تارا دستی و ۱۲ درصد برای خودروهای پژو ۲۰۷ اتوماتیک که براساس مبلغ معامله خریدار باید پرداخت شود، نمایند.

در صورت عدم واریز هزینه‌ها حداکثر تا ۵ روز تقویمی پس از ارسال پیامک (تکمیل وجه متعلقات قانونی) به نسبت زمان تاخیر خریدار در واریز وجوه تکمیلی، زمان تحویل خودرو تغییر و مشتری متعهد به پرداخت جریمه یک دهم درصد ارزش معاملاتی به ازای هر روز تاخیر قبل از تحویل خودرو می شود.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    جلوی دزدها بگیرید ۲۰۷ ۵۰ میلیون تومان میشود

    • ناشناس

      انگار قیمت هاتون بروز نشده -الان با ۵۰ میلیون چی میشه خرید؟ لطفا نظرات منطقی بزارید هر چند بنظر منم قیمت ها کاذبه

    • ناشناس

      چرا بورس یا قرعه کشی؟ اون بدبختی که می گفتین فرزند کمتر…. حالا هم همون بچها کشور احتیاج بهشون پیدا کرده بابت همین قیامت باید جوابگو باشین (هست ول کردین وگرفتن دنبال فرزندآوری) ماشین بدین به کسی که تا حالا ماشین بنامش نبوده

  • ناشناس

    سلام بله درسته قیمت کشف شده چهارتا سرمایه دار داخل بورس هستن قیمت خودرو میبرن بالا برنده هم که شدن ۶۰۰ میلیون میفروشن ب مردوم بدبخت بعد اسمش بزارین کشف قیمت آخه مردوم رو با این بازی ها فیلم کردین چرا دارین قیمت میبرین بالا قرعکشی که شده مسخره بازی واسه مشتری عادی چند ماه یک بار اونم سایت از دسترس خارج کردن چرا همش فکر جیب خودشون هستن اون آدمای بدبخت که با وام ازدواج میخوان ماشین بگیرن پولشون نمیرسه نیستین چرا فکر کارگر بدبخت که از نون شبش میگزره وام میگیره ی خوردو بی کیفیت سوار بشه نیستین کشف قیمت نیست آقا بزرگوار گرون فروشی ب سبک جدید کلاه گذاشتن ب سبک جدید