خبر مهم:

کد مطلب: ۵۷۷۰۳۵

بررسی مدل جدید پلی استیشن ۵ / قیمت پلی استیشن جدید چقدر است؟

بررسی مدل جدید پلی استیشن ۵ / قیمت پلی استیشن جدید چقدر است؟

نوسان نرخ ارز بر بازار محصولات تکنولوژیک و دارای فناوری در ایران اثر گذاشته و این آشفتگی‌ها باعث شده تقریباً الگوریتم تغییر یا افزایش قیمت تمام محصولات که شامل قیمت کنسول هم می‌شود از چند ماه یک بار به چند روز یک بار و حتی گاهی اوقات به چند ساعت یک بار برسد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، کنسول‌های بازی در گذشته به‌عنوان وسیله بازی برای کودکان شناخته می‌شدند، اما با گذر زمان و افزایش استقبال از بازی‌های رایانه‌ای، حال جوانان و بزرگسالان نیز از طرفداران پروپاقرص کنسول‌های بازی و عناوین رایانه‌ای شده‌اند. این صنعت یکی از پردرآمدترین جنبه‌های تفریح و سرگرمی در جهان است و بازار بسیار پر سودی دارد.

بررسی مدل جدید پلی استیشن ۵

دیجیتال فاندری به‌تازگی مدل جدید پلی استیشن ۵ را مورد آزمایش قرار داده و به این نتیجه رسیده که عملکرد این مدل با مدل پایه پلی استیشن ۵ تفاوت خاصی ندارد.

یوتیوبری به‌نام آستین ایوانز اخیرا ویدیویی منتشر کرده بود که در آن مدل جدید پلی استیشن ۵ را از نظر عملکردی بررسی می‌کند. او در این ویدیو نتیجه گرفت که مدل جدید کنسول نسل نهمی سونی به‌دلیل داشتن هیت‌سینک کوچک‌تر، عملکرد «بدتری» نسبت به مدل پایه این کنسول دارد که در آبان سال گذشته عرضه شد. این ویدیوی ایوانز جنجال زیادی به پا کرد و باعث ایجاد بحث بین طرفداران پلی استیشن شد.

از آن زمان تاکنون برخی کاربران در بهترین حالت نتیجه‌گیری ایوانز را زیر سؤال برده‌اند یا در بدترین حالت به او برچسب عامل مایکروسافت زده‌اند. حال اما با انتشار گزارش جدیدی از یکی از مورد اعتماد‌ترین وب‌سایت‌های بررسی سخت‌افزار، می‌توانیم تقریبا با خیال راحت بگوییم که حرف ایوانز درست است و دو مدل پلی استیشن ۵ فرق خاصی با یکدیگر ندارد.

دیجیتال فاندری به‌تازگی به این نتیجه رسیده است که مدل جدید پلی استیشن ۵ بدتر از مدل اولیه نیست و درواقع تفاوت قابل‌توجه‌ای در عملکرد این دو مدل دیده نمی‌شود. ریچارد لیدبتر از این وب‌سایت، سری جدید CFI-110 پلی استیشن ۵ را هنگام اجرای بازی Control مورد آزمایش قرار داده است و می‌گوید بیشینه‌ی برقی که مدل جدید مصرف می‌کند، حتی در سنگین‌ترین لحظات بازی تقریبا به همان اندازه‌ی مدل پایه است.

لیدبتر توضیح می‌دهد: «اینکه مدل جدید داغ‌تر از مدل پایه است، هنوز به‌طور قطع مشخص نیست. بااین‌حال، منطق حکم می‌کند که اگر تجهیزات خنک‌کننده دستگاه جدید از عهده‌ی وظیفه‌شان برنیایند، فن باید با سرعت و سروصدای بیشتری کار کنند تا بتواند گرمای به‌وجود‌آمده را دفع کند. به‌نظر می‌رسد که مدل جدید با چنین مشکلی مواجه نیست و حتی مصرف برق این مدل پس از ساعت‌ها کار کردن تغییری نمی‌کند.»

45 page 0001 6

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.