کد مطلب: ۶۵۹

لایک‌های خود و دیگران را به صورت مرتب و متمرکز در سایت Likeastore ببینید

هر روز مطالب متنوعی را در شبکه‌های اجتماعی مثل فیس‌بوک، توییتر، ویمئو، یوتیوب و یا Pocket پسند یا لایک می شود.   Likeastore راهی ساده برای جمع‌آوری، مرتب کردن و اشتراک هم این لایک‌هاست. کافی است که وارد این سایت شوید، ثبت‌نام کنید و شبکه‌های اجتماعی مختلف را به آن متصل کنید.همه لایک‌شده‌های شما وارد

هر روز مطالب متنوعی را در شبکه‌های اجتماعی مثل فیس‌بوک، توییتر، ویمئو، یوتیوب و یا Pocket پسند یا لایک می شود.

Likeastore راهی ساده برای جمع‌آوری، مرتب کردن و اشتراک هم این لایک‌هاست. کافی است که وارد این سایت شوید، ثبت‌نام کنید و شبکه‌های اجتماعی مختلف را به آن متصل کنید.همه لایک‌شده‌های شما وارد شبکه می‌شوند.

حالا شما می‌توانید آنها را مجموعه‌های مختلف مرتب کنید، مثلا آنها را در قالب مطالب فناوری، ورزش، اجتماعی، سرگرمی و … مرتب کنید.

چیز جالب دیگر هم این است که می‌توانید با تایپ کردن نام کاربری دیگران یا ایمیل آنها را لایک‌های آنها را در Likeastore دنبال کنید.

نکته: از نظر امنیت اطلاعات باید مواظب باشید، چون با متصل کردن شبکه‌های اجتماعی به این سایت، افراد دیگر با دنبال کردن پروفایل شما می‌توانند همه لایک‌های شما را ببینند. البته شما می‌توانید لایک‌هایی را که دوست ندارید بقیه از آنها مطلع شوند، پاک کنید.

هر بار که وارد این سایت می‌شوید، لایک‌های جدید را می‌توانید به صورت مطالب تازه در اینباکس ببینید. لایک‌های دیگران را هم می‌توانید در قسمت Discover ببینید.

منبع:یک پزشک

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.