کد مطلب: ۴۳۷۰۹۵

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

کرونا مجامع بورسی را لغو کرد / مجمع کدام نمادها برگزار نمی‌شود؟

کرونا مجامع بورسی را لغو کرد / مجمع کدام نمادها برگزار نمی‌شود؟

با شیوع ویروس کرونا در کشور، شرکت‌های مختلف بورسی یکی پس از دیگری در حال لغو مجامع عمومی عادی و فوق‌العاده خود هستند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، شیوع ویروس کرونا اقتصاد کشور را به شدت تحت تاثیر قرار داده و در روزهای اخیر نیز بارها به مردم توصیه شده است که تا حد امکان در خانه‌هایشان بمانند. در همین راستا، بورس نیز تحت‌تاثیر قرار گرفته و علاوه بر برگزار نشدن جلسات معارفه عرضه اولیه‌های اخیر، شرکت‌های مختلف نیز یکی پس از دیگری در حال لغو مجامع خود هستند.

بر اساس اطلاعیه‌های منتشر شده در کدال، بانک مهر اقتصاد (ومهر)، شرکت تولیدی فولاد سپید فراب کویر (کویر)، بانک گردشگری(وگردش)، مجتمع تولید گوشت مرغ ماهان (زماهان)، بانک حکمت ایرانیان (حکمت)، شرکت صنعتی بهپاک ( بهپاک)، فراورده‌های نسوز پارس (کفپارس)، داروسازی تهران شیمی (شتهران) و سیمان مازندران (سمازن) تعدادی از شرکت‌هایی هستند که در روزهای اخیر آگهی دعوت به مجمع عمومی خود را لغو کرده‌اند.

9

در اطلاعیه این شرکت‌ها آمده است، زمان برگزاری مجمع متعاقبا اعلام خواهد شد. این در حالی است که برگزاری مجامع برخی از شرکت‌ها همچنان به قوت خود باقی است و خبری از لغو آنها در کدال نیامده است. با این حال پیش‌بینی می‌شود با شدت گرفتن شیوع در کشور، اکثر مجامع به زمان دیگری موکول شده و شرکت‌های دیگر نیز کم کم اطلاعیه مربوط به لغو آگهی دعوت به مجمع عمومی خود را در وبسایت کدال منتشر کنند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.